مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

در استانه یکسالگی

سسسسسلام تیر ماه ملوس . همیشه تیر ماه رنگ و بوی دیگه یی برام داشت اما از پارسال برام ویژه تر شد.  با مصادف شدن روز تولدمون باهمدیگه خوشبختی من کامل کامل شد. صدهزار مرتبه شکر که این یکسال  با همدیگر بخوبی طی شد . مادر بودن رو با تو یاد گرفتم. هر روز که میگذره کوشان شیرینتر خواستنی تر و از همه مهم تر شیطونتر میشه.  و وقت من برای انجام کارها و اومدن به دنیای مجازی کمتر. اما اشکالی نداره فسقلی خودم مهمه. در استانه یکسالگی کلمات رو سعی میکنه ادا کنه الان گیر داده به اقا اگا قار . آدِ. وقتی براش اواز میخونم اونم با من شروع میکنه و صحنه واقعادیدنی میشه. همچنان پسرمون تنبله و راه نمیره. از دست روروئک. عاشق ددر و بیرونه. و ما بیشتر وقتمون بیرونیم

. نوشته هام یکی یکی تو چکنویس میمونن تا یادم میره چی میخواستم بنویسم و کلا بیخیال نوشتن میشم. 

دوستتون دارم و میبوسمتون

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 11:09 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزززیزم تازه اوجه شیرین کاریاش موندهههه

ای قربونشون بشم من

الهه پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 15:03

سلام اجی خوبی به سلامتی مبارک باشه اجی

سلامم ممنون عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.