مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

من یه مامانم

❤️ من یه مامانم ❤️ 

خیلی وقته که دیگه لباسای قبلم اندازم نیست اما از اینکه میبینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش دیگه اندازش نیست حس خیلی خوبی دارم. اندامم دیگه مثه قبل نیست اما وقتی فرزندم و نگاه میکنم و قد و بالاشو میبینم ذوق میکنم.خیلی وقته که دیگه وقت نمیکنم آرایش کنم اما وقتی فرزندم آراسته است و زیبا همه چی یادم میره. خیلی وقته که برای خودم وقت زیادی ندارم اما ازینکه تمام وقتم صرف رسیدگی به فرزندم میشه یه جور خاصی خوشحالم.خیلی وقته که نتونستم غذامو تا گرمه و لذت داره تا آخرش بخورم . اما وقتی فرزندم شیرشو با میل میخوره و تموم میشه انگار خوشمزه ترین غذاهای دنیا رو خوردم.خیلی وقته نتونستم کتاب مورد علاقمو بخونم. اما وقتی با عشق با فرزندم حرف میزنم واون به چشمانم زل میزنه زیباترین متنهای عاشقانه رو تو عمق نگاهش میخونم.

  ❤️خیلی وقته...خیلی وقته...خیلی وقته❤️ 

همه این خیلی وقته ها رو با یک لبخند کودکم عوض نمیکنم.دلم ضعف میرود برای دنیای مادری... دنیایی که متعلق به خودت نیستی. همه جا حضور کسی را احساس میکنی که آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرام اش میکند. آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند! آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش میدهد! مادری را دوست دارم …چون به بودنم معنا میدهد! و یادم میدهد هزار بار بگویم "جانم " کم است برای شنیدن "مادر" از امانت خدایم. مادری را دوست دارم …هرچند در آیینه خودم را نمیبینم. آن زن خسته و ژولیده و کم خواب در قاب آیینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخوردو از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم و آنوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب آیینه حک میکنم.

مادریم را خیلی دوست دارم.

  ❤️ تقدیم به همه مامانا ❤️ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 21:34

سلام اجی خوبی خدا پسرتو برات حفظ کنه اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی اجی

فدات شم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.