مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۶ روز مونده

چه خوبه داریم به لحظه دیدار نزدیک میشیم. میدونم وقتی بدنیا بیای دغدغه های ذهنیمون بیشتر میشه مسولیتمون بیشتر میشه اما خب هدف دار میشیم. تو فسقلی رو بغل میکنیم.  به همون نسبت به کارهامون نمیرسیم مخصوصا من!  

روز یکشنبه اخرین ویزیت دکتر رو انجام دادم و برای ۱۴ تیر برام نامه بیمارستان رو  زد دیگه واقعی واقعی داری میای موش مامانی. اخرین سونو هم به درخواست خودم برام نوشت و اخرین دیدار سیاه سفیدمون تعیین شد. اینقدر خوشحال بودم که میبینمت. تو سونو هی تکون میخوردی دستت رو تکون تکون میدادی تو یک صحنه هم یک صورت گرد رو دکتر نشونم داد با دماغ دهن کوچولو قربونت برم مامانی شکل بچه فضایها بودی؛-)  ولی من عاشقت شدم . کلی از دکتر سونو تشکر کردم و برامون ارزوی موفقیت و خوشحالی کرد دلم تنگ میشه برای این روزهامون . 

باهم کلی وقت میگذرونیم و اخرین دقیقه های دوتاییمون رو با عشق طی میکنیم. 

حس این روزها هیجان همراه با استرس. خوشحالی و دیدن کوشان. قربونت برم عزیزم. ۳۸ هفته و ۲ روزم شده با وزن ۷۰/۵. :-))


نظرات 8 + ارسال نظر
حوا یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 10:20 http://arameshejaanam.blogsky.com/

عشق اول رو که نمیشه فراموش کرد ولی تبدیل میشه به عشق دوم

خود کرده را تدبیر نیست

مریم شنبه 12 تیر 1395 ساعت 18:33 http://taranom9696.blogfa.com

ببخشید یادم رفت آدرس بزارم.

حوا شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:17

به سلامتی و دل خوش
ان شاء الله که به خوبی و خوشی قند عسل به دنیا بیاد و مادرانگیهات مستدام باشه
وقتی به دنیا اومد تمام عشقت میشه کوشان
مواظب باش عشق اولت یعنی همسری رو فراموش نکنی

قربونت عزیزم. عشق اول رو نمیشه فراموش کرد مگه میشه

مریم شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:02

وای خدای من دو روز دیگه کوشان کوچولو میاد بغل مامان و باباش .
آزاده جون ما رو فراموش نکنی .
منم وبلاگ دار شدم

وبلاگ جدید مبارک. ادرس رو بهم بده. اره به امبد خدا هیجان و استرس ترکیب جالبیه

سوری شنبه 12 تیر 1395 ساعت 08:36 http://dokhtarin.blogsky.com

سلام عزیزم به امیدروزهای خوب و تولد راحت و سالم کوشان. واسه منم دعا یادت نره

سلام مهربون. ما هم برای من دعا کنید. اگر قابل باشم حتما دعا میکنم

فاطمه چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:28 http://asalemamaniye.blogfa.com/

انشاله به سلامتی عزیزم خبر خیلی خوبی بود
اولین بار که می خوای بچه را شیر بدی اگه تونستی تربت امام حسین رو قبل هر جیز ته دهنش بگذار
جوجه کوشان که به دنبا اومد تا نافش نیافتاد اصلا حمام نبرش تا زودتر خشک بشه، فقط دوست داشتی وقتی اومدی خونه سر تنهاشا تو اتاقی جایی تو تشتی بشور
برای خوابیدنش از خوابوندن به شکممش استفاده نکن
وقتی اومدی خونه تا می تونی خاگینه و گداخته و اناناس و همچنین خنکی جات بخور کمی هم رازیانه را بجوشان و بخور در صورتی که شیرت کم باشه اما خوردن گداخته شیر رو خوشمزه تر می کنه و میل بچه به خوردنش زیاد می شه برای من که اینگونه بود

ممنونم عزیزم واقعا نکته های خوبی رو گفتی همه رو نوشتم مهربون

نسیم چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 10:13 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزیزدلم. تیک تاک تیک تاک. شمارش معکوس شروع شد. به سلامتی عزیزم. ایشالا که قدمش خیر باشه.اولش که نی نی دنیا میاد خیلی سخته گلی. سعی کن صبور باشی تا کم کم رو روال بیوفتی. بهترین ها رو براتون آرزو میکنم. موقع زایمان ما رو از دعای خیر خودت بی نصیب نذار. روی ماه کوشان گل گوارای وجودت. لذت اولین لحظه دیدار وصف نشدنیه

واقعا تیک تاک. من هم بهترین روزها رو برای نویان کوچولو ارزو میکنم

الهه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 19:31 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که زودی نی نیتو بغل بگیری اجی

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.