مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هوررررررا

خببب نتیجه انتخابات رسمی معلوم شد تبریک به هواداران اقای روحانی. به امید روزهای بهتر کشورم . و روزهای زیبای اینده. 

کوشان اسمم رو صدا میزنه ومیگه آدِ و من غرق در خوشبختی میشم خیلی حس خوبی دارم. فکر اینکه کمتر از ۵۰ روز به پایان اولین تولدت زندگیش خیلی بهم مزه میده من تونستم  یک نی نی ضعیف.  و ناتوان رو بزرگ کنم  چقدر خوبببببه. 

کوشان کنجکاوانه  با روروئکش همه جا سرک میکشه  و هر چی جلو دستش باشه مستقیم تو دهنشه  اصلا یک وضعی. یا تو رورویکه یا داریم تاتیش میکنیم. جدیدا دوست داره بدو بره. خسته میشه دو دستی میزنه تو سرش بهش میخندم یادش میره. در مقابل خوابیدن بدجور مقاومت میکنه و یک پروسه یکساعت رو طی میکنیم تا بخوابه. خیلی خوابش میاد و فکر میکنه اگر بخوابه جا میمونه.  بعضی وقتها بعد از یک ساعت به این نتیجه میرسیم خواب کجا بود و من سر کار میرم. عاشق خونه ی مامانمه  وقتی جلو در میریم شروع میکنه به خندیدن و ناز کردن. 

یک راهنمایی و کمک بهم کنید برای تولد یکسالگی چه چیزی براش تهیه کنیم که یادگارری بمونه

دوستتون داریم

قول میدم چند تا عکس از کوشان بزارم البته اگر خوابید


نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 13:38 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

تبرییییک برای انتخابات. دیدی چقدر زود یکسال گذشت!!! پیشاپیش مبارکش باشه. من تولد یک سالگیش براش تاب خریدم خیلی هم از خریدم راضیم.تندیس ساختن هم عالیه هاااا من ساختم. تو وبلاگم هم هست با جزییاتش
http://ghasedakemehr.blogsky.com/1395/11/23/post-206/%D8%AA%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B3

خیلی زود گذشت واقعا. اتفاقا از تو وبلاگت دیدم به فکر ساختن تندیس افتادم

کوثر دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 01:08

سلام به نظر من دست و پاشو قاب کن یادگار خوبی براش میمونه

سلام رو این گزینه دارم کار میکنم

الهه یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 10:43 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشی در مورد تولد کوشان نظرم ابنکه جشن مفصل نگیرین اجی یه جشن ساده از همه اش بهتره البته این نظر منه اجی هر جور صلتح میدونی همون کارو انجام بده اجی در مورد هدیه تولد هم میتونی چند دست لباس یا اسباب بازی بخری اجی

سلام عزیزم. فکر نکنم جشن مفصل بگیرم. اخه لباس و اسباب بازی موندگار نیست. ولی ممنون بابت پیشنهادت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.