مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

آغازی جدید

دیشب باللخره موفق شدم تا حدودی موفق شم و شیر شبانه کوشان رو کنترل کنم. خیلی تصمیم سختی برام بود اما اجراش کردم 

خیلی تحقیق و بررسی کردم دیدم برای من پ کوشان بهتره اول شیر شبش رو کم کنم بعد که موفق شدم برم برای گرفتن شیر روزانه . 

دیسب شیر دادم و خوابوندمش ساعت ۱۰/۳۰ بود خوابید تا ساعت ۲/۳۰ بیدار شد شیر میخواست منم شیشه شیرش که اب توش بود دادم دستش تموم ابش رو خورد ولی باز شیر میخواست و طبق عادت هر شبش. دقیقا تا ساعت ۳/۳۰ تکونش دادم تا خوابش برد و خوابید تا ۵/۳۰ صبح دیگه خیلی خوابم میومد تو بغلم شیرش دادم و بیهوش شدم  بشد که موفق شوم. 

شروع گرفتن از شیر شبانه : کوشان ۱۳ ماه و ۱۱  روزه

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 13:48 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

به سلامتی عزیزم موفق باشی گرفتن شیر شب نویان کلا دو روز بود ولی دو روز سختتتتتت!!!!

شکست خوردم نسیم جون

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 13:46

سلام اجی خوبی کار خوبی میکنی اجی واسه خودت و پسرت هم اینجوری بهتره

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.