مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

رنگ موی جدید

سلللللللام حال و احوال. عصر روز 3شنبه تون بخیر.  امروز ظهر زودتر از معمول از محل کارم اومدم بیرون و رفتم آرایشگاه رنگ موهام رو عوض کنم و یک رنگ تیره بزنم.  جاتون خالی که تموم پشتم یکپارچه رنگ تیره گرفته یعنی علاوه بر اینکه موهام رو رنگ زدن بدنم هم رنگ زدن :-( حالا نمیدونم با حموم کردن رنگ بدنم میره. البته دور سرم هم رنگ گرفته بود که راه حل اون خاکستر سیگار بود. ولی آقای شوهر یادش رفت برام خاکستر تولید کنه خودم مجبور به این کار شدم دو پک به سیگار زدم اما تموم هیکلی بو سیگار میده:'(

ولی نتیجه خوبی داشت  و رنگها پاک شدن شما هم میتونید امتحان کنید;-) 

امشب قراره بریم تولد کیان فسقلی. هنوز هیچ کاری نکردم حتی کادو هم نخریدم تازه میخوام برم بیرون کادو بخرم اما اصلا ذهنم یاری نمیده برای بچه یکساله کادو چی بخرم امیدوارم زود به نتیجه برسم. :-)

و در آخر خدایا شکرت برای تموم نعمتهای که به من دادی دوست دارم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.