مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روزمرگی من

سلام و صد سلام به دوستهای گلم.  

امیدوارم تو این روزهای گرم تابستونی حالتون خوب باشه. و از این ماه مبارک حداکثر استفاده رو ببرید و به همه آرزوهاتون برسید الهی آمین. 

امروز هم یک روز معمولی دیگه ی بود که شامل تموم روزمرگیهای من میشد. صبح زود از خواب بیدار شدن و صد البته دیر رسیدن به سر کار و مجبور شدن تا ساعت 2 آژانس موندن.  خسته و کوفته برگشتن خونه و غش کردن.  صد البته اینها کارهای هر روز منه که نشون میده  بازهم دچار روزمرگی شدم. البته خوشبختانه با مرخصیم موافقت شد و قرار شد با مامانم و بابام برم تبریز. بدون حضور آقای شوهر :'(  که این قسمت آخرش رو دوست ندارم.  

امروز مجله نی نی + رو خریدم ولی هنوز نخوندمش تقریبا یکسالی میشه هر ماه مجلش رو میخرم حس خوبی بهم میده و باعث میشه اطلاعات خوبی داشته باشم;-) 

اگر تا حالا نخریدید مجله بدی نیست یکبار امتحانش کنید.  

و در آخر خدایا شکرت برای تموم نعمتهایی که به من دادی.شکر. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.