مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

تولد 31 سالگیم

63/04/14 تاریخ تولدم.  از اون موقع 31 سال گذشته.و من  تبدیل به یک همسر شدم.  دارم کم کم و با تامل دهه 30 زندگیم رو پر میکنم خدایا شکرت انگار وقتی وارد این دهه شدم بزرگتر شدم و قدر لحظه های زندگیم رو بهتر میدونم امسال تولدم روز 19 ماه رمضان بود و زیاد علاقه نداشتم کیکی داشته باشم و اما از شانس من امسال با آقای شوهر هم نبودم و داشتم از گردنه ی حیران رد میشدم و با مامان بابا خودم بودم. ;-)

خدایا کمکم کن لحظه‌ های زندگیم با سلامتی طی بشن بقیه چیزها درست میشن اما سلامتی که قیمت نداره. 

همیشه روزهای تولدم بداخلاقم شما هم اینجوری هستید؟ واقعا چرا؟؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 10:17 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

تولدت مبارک گلی. ایشالا که سالیان سال شاد و سلامت و خوشبخت در کنار همسرت زندگی کنی عزیزم

ممنونم خانم گل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.