مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

چقدر هوا گرمه!!! هلاک شدم اصلا تحمل گرما رو ندارم. خداجونم کمکمون کن طاقت بیاریم:-)

امروز کلا گیج میزدم و اصلا حوصله انجام کاری رو نداشتم. اما خونه کار داره دیگه مخصوصا 6 روزی هم نباشی و آقای شوهر هم تنها مونده باشه دیگه خودتون تصور کنید خونمون چه خبر بود دیگه مجبور شدم کلی جارو بکشم و از شانس خوب من بخار شورم هم خراب شدش و مجبور شدم با تی دستی سرامیک ها رو تمیز کنم اینقدر شیشه خرده جمع کردم شانس آوردم فقط توی دست و پاهام نرفت. 

خونمون کلی شاعرانه شده و از بس نور کمه؛-)

راستی جمعه شب باز هم تولد یک بچه یکساله دعوتیم ( بچه جاریم)من نمیدونم چی بخرم شما چه پیشنهادی میدید؟ برای اون یکی بچه جاریم دوتا اسباب بازی جالب خریدیم اما اینها خونشون خیلی کوچیکه و بچشون زیاد اهل شیطونی نیست. باید فکر کنم 0:) شما هم به من کمک کنید لطفا:-)

بالاخره یک ست تی شرت شلوار لی و سوییشرت خریدم که کلی خودم عاشقش شدم و البته ناگفته نماند که قسمت حسودیم هم کمی گل کرده بود خب منم دلم میخواد:-(

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 10:18 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

از گرما نگو که دیگه داغووووونم. امسال هوا عجیب گرم شده. زیر کولر گازی هم گرممه همه میگن ماله بارداریمم هست نمیدونم والا منم همش کلافم

الان گرم هست حالا بارداری هم کنارش بیشتر گرمایی شدید. هوا هم که ماشالا پر از ریزگرد شده و آدم خفه میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.