مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

امروز صبح از دنده چپ بلند شدم و کلی حالم گرفتس. دلیل خاصی هم نداره اما  حوصله انجام کاری رو ندارم و خستم. البته از عوارض خاله پری میدونم. تو اینجور مواقع جدیدا احساسهای عجیب غریبی میاد سراغم  و بعدش دلم میخواد یکجا بنشینم و فقط نگاه کنم. اینم حالت جدید منه. 

از طرفی هم نمیدونم آقای شوهر چش شده جدیدا همش درباره بچه حرف میزنه. مثلا میگه وای خونمون چقدر سکوت داره آدم حوصله ش سر میره یا  ای کاش بجای خریدن کادو تولد برای بچه های دیگه برای بچه خودمون میخریدیم. کلا روزی 2 بار درباره نی نی حرف میزنه:@ جالبیش اینه که از اونطرف هم هی غر میزنه میگه بازار خرابه و این حرفها. من که بالاخره نفهمیدم چیکار باید بکنم 0:)  

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم شنبه 20 تیر 1394 ساعت 09:40 http://ghasedakemehr.blogsky.com

غصه نخور عزیزم. بالاخره درست میشه

سعی میکنم بهش فکر نکنم راحت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.