مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

توضیح درباره عکس

سلام عیدتون مبارکککککککک امیدوارم خوب و خوش باشید. 

خیلی وقت بود میخواستم درباره عکس وبلاگم توضیحی بدم. این عکس مربوط به کلیسای سنت استپانوس جلفا هستش. وقتی به این کلیسا رفتم خیلی خیلی آرامش داشت و فکر میکردم انگار توی دوران قدیم زندگی میکنم. تا حالا شده برید یک مکانی و اون مکان براتون آشنا باشه و همینطور روحتون رو بسیار آروم کنه. این کلیسا هم دقیقا اینجوری بود و من از هر کسی پرسیدم همین نظر رو داشتن. 

اطلاعاتی هم درباره خود کلیسا:

این کلیسا در سده نهم میلادی ساخته شده‌است ولی به علت زلزله دچار آسیب‌های جدی شده بود که در دوران صفویهمورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

این کلیسا مورد احترام تمام مسیحیان و تقریباً تمامی ادیان است اما در واقع به شاخه مسیحیان گریگوری (پیروان گریگور روشنگر) که ساکنارمنستان هستند تعلق دارد. در یک روز از سال هزاران نفر از ارمنیان در این نقطه گردهم می‌آیند تا ضمن زیارت، مراسم و مناسک خاص خود را به‌جای آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.