مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

این همه عجله!!!!

 من موندم چرا این روزها اینقدر عجله دارن که زود تموم بشن و سریع برن توی ماه شهریور و بعد هم پاییز دلگیر و باد و بوران شروع کنن اخه عزیز من ای روزگار کمی دور کند بمون بزار از لحظه هامون لذت ببریم  کمی نه زیاد سرعتت رو کم کنی هیچ کس ناراحت نمیشه ها خلاصه از من گفتن بود و مطمئنا از جنابعالی نشنیدن

حداقل حالا که داری زود و تند میگذری کمکون کن روزهامون در بهترین حالت ممکن بگذره که یک خاطره عالی از این روزهامون برامون بمونه خب دیگه روزگار دیگه عرضی ندارم به کارت ادامه بده

از خودم بگم  که سرم به کار بیرون و صدالبته باشگاه گرمه شرایط اقتصادی همچنان در شرایط بحرانی بسر میبره و هنوز از کما بیرون نیومده اما خب من که گوش نمیدم  و در یک حرکت انتحاری بیشتر حقوقم رو دادم یک پیراهن خریدم که برای عروسی فامیل های مامی بپوشم و برام حرف درنیارن بگن اخی طفلکیها چقدر اوضاعشون خرابه به عبارتی با پرویی تموم  دارم ابرو داری میکنم که جلو فامیلها کم نیارم حالا خوبه برای عروسی قبلی اقای شوهر مجبور به خرید کراوات و پیراهن شد وگرنه کی اون رو راضی میکرد  

من نمیدونم چه سری هر دفعه قبل از خاله پری بدجور دلم نی نی می خواد و توی ذهنم تجسمش میکنم که هرجا تو خونه میرم دنبالمه و...اما دوباره بعد از خاله پری یادم میره البته دوست دارم نی نی داشته باشیم اما اصلا حوصله هر ماه منتظر شدن و نگرون بودن رو ندارم همش به اقای شوهر میگم بریم یک بچه گربه یا توله سگ بیاریم من باهاش سرگرم شم زیر بار نمیره میگه نی نی بیار سرگرم میشی اخه اونها رو اگر از دستشون خسته بشی میتونی بدی بره اما بچه رو تا اخر عمرت نمیتونی پس بدی و پشیمونی نداره

بماند که مثلا دارم ناز میکنم 

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 10:07 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

مامانم همیشه میگه، از روزی که آزت مثبت میشه تا لحظه مرگ نگران بچتی! فقط شکل نگرانیت تغییر میکنه! خدا خودش کمکمون کنه.

دقیقا مامان من هم همین رو میگه. و البته هیچ وقت دوست نداشت زود نوه دار بشه منم حرف گوش کن;-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.