مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روزی که گذشت

امروز روز خاصی نبود فقط باز من دچار احساسات نهفته شدم که اونهم تقصیر کیان فسقلی شد آخه خیلی شیرین زبون و شیطون شده همش دیشب برام دلبری میکرد و لوس میشد. ;-)

خلاصه اینکه دوباره آقای شوهر باز  فیلمش یاد هندوستان کرد:-)   درباره هدف و بچه اینجور چیزها حرف زد. چند بار میگه نمیدونم یکبار گفت منهم قرار شد پیگیر دکتر و... باشم حالا نمیدونم ولی فکر کنم مخاطبش خودش بوده 0:) 

اما من عجله ی ندارم و میگم هر چیزی سر جای خودش و زمان خودش باشه بهتره. البته همونطور که قبلا گفتم  امسال سال من نی نی و آقای شوهر ;-) البته اگر لطف خدا شامل حالمون بشه (الهی آمین) 

راستی دیشب معلوم نشد بالاخره اون پسر دزد بود یا نه. پلیس اومد همه جا رو گشت اما چیزی پیدا نکرد ولی امروز که داشتم میومدم خونه دیدم نصف محله درباره دیشب دارن حرف میزنن و نمیدونستن تقصیر این اخبار  دزد و پلیس من هستم;-)

نظرات 3 + ارسال نظر
فافا شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 10:33

انشالله امسال پر از نی نی باشه .
خب پیگیر شو عزیزدلم . بایدیه دوسه ماهی فولیک بخوری . دست دست نکن مث من .

ایشالا امسال قرار سال ما باشه;-) حتما میرم دکتر. تا ببینیم چی پیش میاد

سوری پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 08:41 http://dokhtarin.blogfa.com

مامان اینده تویی

ایشالا. تا ببینیم چی برامون رقم زده شده :-*

نسیم چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 14:00 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

ایشاا... که امسال سال تو و نی نی و آقای همسر باشه

خدا. از دهنت. بشنوه نسیم جون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.