مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

پایان مرداد 94

هی وای من امروز هم 31 مرداده. یعنی ماه دوم تابستون هم تموم شد و رفت و اینگونه عمر ما هم در حال گذاشتنه. و همچنان ما چشم به آینده دوختیم و بعضی مواقع یادمون میره به زمان حال هم توجهی بکنیم. باید یاد بگیریم از حال لذت ببریم:-*

پایان مرداد را برایتان اینگونه  آرزو میکنم :

خدایا گوشه چشمی از تو کافیست تا 

هر رنجی به رحمت.. 

هر غصه ای به شادی .. 

هر بیماری به سلامتی .. 

هر گرفتاری به اسایش واسانی .. 

هر فراقی به وصل .. 

هر قهری به اشتی .. 

هر زشتی به زیبایی  .. 

هر تاریکی به نور ..

هر ناممکنی به قدرت لایزال خودت .. 

تبدیل شود  پروردگارا  تمام وجود و هستیما ن را  .

.ارزوهایمان را  

غرق محبت و نگاه گرمت بفرما..

نظرات 2 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 12:43 http://rozegaremarzi.blogsky.com

من لینکت میکنم.

ممنونم خانم گل. من قبلا لینکت کردم ;-)

marzi شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:51 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام بانو.
خوبی؟ خوشی سلامتی؟
خخخخ چه بامزه. اولش که وبت رو باز کردم و یهو دیدمش، فکر کردم اومدم تو وبلاگ خودم.
عنوانشو خوندم دیدم وب توئه.
از آشناییت خوشحالم.
ممنون که پیشم اومدی. بازم بیا به کلبه مجازی من.

دقیقا خیلی خوبه;-) خوشحالم به خونه مجازی من سر زدی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.