مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

تجربه جدید من

3as.gif3as.gif

یک شکلک پاییزی بامزه مژه

عیدتون  مبارک دوستهای مهربونم بغلبغلبغل

جمعه ظهر اقای شوهر برای شرکت در سمیناری با برادرش رفتن تهران من هم میخواستم برم اما نشد دیدم خیلی خسته میشم دوشنبه هم دوباره باید برم تهران پس من دیگه باهاشون نرفتم .اما خب تنها میموندم اشکالی نداشت تجربه جدیدی میشد برام پس ازاین فرصت استقبال کردم

بعد از اینکه اقای شوهر رفت تهران من هم با مامیم اینها رفتم باغ و مشغول سیب چیدن شدیم تا عصر اونجا بودیم و کلی سیب چیدیم جاتون خالی عاشق این وقت سال هستم که سیبهای باغ میرسن و ما هم مشغول چیدنشون میشیم خیلی دوست داشتنیه Apples.gif هر کاری مامانم کرد برم خونشون نرفتم اومدم خونه یک دوش ابگرم گرفتم و نشستم پای تی وی و تلگرام و نت  وقت گذروندم  کلی زیاد اخر شب هم همه خونه  رو بررسی کردم و خوابیدم اما مگه خوابم میبرد مغزم بیدار بود و الارم میداد نگران همش هم فکرهای منفی توی سرم میومد اما بهش گوش ندادم و سعی کردم خودم رو اروم کنم تا خوابم برد اما تا خود صبح 50 دفعه بیدار شدم  ولی بهرحال دیشب بخیر گذشت تجربه تنها خوابیدن  رو  نداشتم  جالب بود . صبح هم سرکار نرفتم و اومدم مغازه اقای شوهر رو باز کردم و نشستم پای نت حوصلم سر رفته چه کنم خب ...

پاشید بیایید از مون خرید کنید دیگهاز خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل مامانی دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 15:00 http://asalemamaniye.blogfa.com/

وای من عاشق تفریح در فصل پاییز هستم
هوا عالی نه گرم نه سرد مخصوصا اگه تو باغی جایی باشه
جای ما هم خالی می کردین
انشاله که بچه دار شین تازه بیشتر هم دوست دارین تنهای تنها با کوچولوتون باشین این قدر خوش می گذره دو تایی مادر و کودک

تجربش رو فعلا ندارم اما باید حس فوق العاده ی داشته باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.