مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

تصمیم جدید

سلام وبلاگ دوست داشتنی من و همینطور سلام به دوستهای مهربونم. این چند روز اخیر بد جور ذهنم درگیر بود و اصلا  دوست نداشتم کاری انجام بدم چند شب نخوابیدم تا جواب سوالهای رو پیدا کردم اول اینکه چهارشنبه گذشته از محل کار بهم پیشنهاد دادن قسمت بازاریابی رو بعهده بگیرم اما من از این قسمت خوشم نمیاد و احتمالا ردش کنم چون البته آقای شوهر هم مخالف صد در صد بود این از این.  تصمیم دومم این بود که این ماه شانسمون رو امتحان کنیم و شاید بتونیم نی نی دار بشیم و من این چند روز تو مطب دکتر و ازمایشگاه و دندونپزشکیم  که بتونم قبل از تاریخ طلایی  کارهام رو ردیف کنم. احتمال 90 % هفته آینده یک سفر کاری و در کنارش تفریحی بریم کیش  البته هنوز معلوم نیست چون قراره من بجای حقوق دو ماهم رو تور کیش بگیرم. خلاصه اینکه اجازه نمیدم افسردگی تغییر فصل از پا دربیارتم  و خودم رو با چیزهای مختلف به چالش میکشم.  

دوستهای مهربونم به دعاهاتون احتیاج دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:19 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

موفق و خوش باشی عزیزم.ایشالا که هرچی خیره همون برات پیش بیاد

ممنونم عزیزم. خوشحالم کردی مامان نسیم دلم برات تنگ شده بود

مامان معصومه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 17:44 http://mysweetradin.niniweblog.com/

slm mamani ayandeh
mrc k ba ma sar zadi va nazar dadi . shoma ham link shodi golam ... ramz ro bayad khosooso ersal konam vali nemishe k

سلام عزیزم. خواهش میکنم. میتونید اول نظر برام بنویسید خصوصی و رمز رو بدید من هم تاییدش نمیکنم;-)

sima یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:38 http://flower-ss.blogsky.com

آدم ها که عوض می شوند...

از سلام و شب بخیر گفتنشان می شود این را فهمید!

از حرف ها و نگاه ها...

از گودال های عمیقی که بین تو و خودشان می کنند و تویش را پر از دلیل می کنند...


آپم

جالب گفتی و ذهنم مشغول شد به این که تصمیم درستی گرفتم یا نه

عسل مامانی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 11:48 http://asalemamaniye.blogfa.com

کلا سفر رفتن خیلی خوبه مخصوصا اگه جایی مثل کیش باشه و فصل حراجی ها باشه که دیگه هیچی
از همین الان مقدمات اومدن جوجه کوچولو را مهیا کنید برین از اونجا کلی براش لباس قد ونیم قد بیارین

کلا سفر رفتن باعث میشه تا مدتها ذهنم درگیر برنامه ریزی کردنش باشم و خیلی به مسایل گیر ندم. دقیقا من عاشق لباس فسقلی خریدنم

دوست عزیز سلام..

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

این گل زیبا هم تقدیم شما


_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

به به چه گلی ممنونم

مهرنوش شنبه 18 مهر 1394 ساعت 20:27 http://http://khurshidejavedan.blogsky.com/

جای ماروهم کیش خالی کو اگر رفتی...
نی نی دار شدنت هم از همین الان موبارک

اگر رفتم حتما. باید بگم تصمیم گیری درباره نی نی موبارک;-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.