مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

فیلم

سلام دوست جونهای مهربون امیدوارم ایام به کامتون باشه. 

امروز بعدازظهر کلی سرم درد میکرد اما با روداری تموم نشستم و یک فیلم قشنگ دیدم به اسم. The city of life and death داستان فیلم مربوط به سالهای 1936 و جنگ بین چین و ژاپن بود و اصل داستان فیلم درباره روسپیگری های اجباری زنان چینی در طول جنگ بود که مجبورشون میکردن با سربازهای ژاپنی ارتباط داشته باشن کلا 2 ساعت فیلم بود و با اینکه سیاه سفید بود بدجور ذهنم رو درگیر کرد بعدش کلی تو نت گشتم و کلی مطلب پیدا کردم که تموم داستانهای واقعی اون زنان بود خیلی دلم سوخت فکر کن هم جنگ و نامنی باشه و خونه و زندگیت رو هوا باشه از طرفی هم باید مواطب باشی گیر سربازهای دشمن نیوفتی که بهت تجاوز کنن خلاصه اینکه از عصر از بس که خاطرات مربوط به جنگها رو خوندم فکر میکردم داخل جنگم اصلا یه وضعیها.

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل مامانی جمعه 22 آبان 1394 ساعت 03:07 http://asalemamaniye.blogfa.com/

اره منم همینطورم تا یه فیلم ببینم خیلی ذهنم درگیر می شه دائم خودم را در فضای فیلم تصور می کنم
فکر می کنم در جنگ ایران و عراق زنان جنوب کشورمون هم این مصیبت ها را داشتن

وای حتی فکر کردن بهش هم وحشتناکه.

نسیم پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 12:35 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

مواظب خودت باش

اصلا یه وضعی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.