مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

دیروز و امروز من

دوستهای مهربونم عزاداری هاتون قبول. امیدوارم همیشه شاد و خندون باشید و به مراد دلتون برسید.  

من همیشه عاشق این مراسم عزاداری هستم و امسال هم طبق پارسال با آقای شوهر رفتیم دسته های عزاداری رو ببینیم اما قبلش چند کیلو از سیبهای باغ رو شستم گذاشتم داخل کیسه و با خودم بردم که بین  عزاداران پخش کنم. یادم نبود نذر خاصی کردم یا نه اما پارسال وقتی بهم سیب دادن خیلی خوشم اومد و امسال من هم بردم که تو این حس خوب شریک باشم. 

خلاصه اینکه جاتون خالی تا موقع اذان ظهر تو خیابون بودیم. از همه هم بیشتر عاشق طبل زدن هاشون شدم و صد البته پرچم های بزرگ رو تو هوا چرخوندن. بعد از اونجا هم رفتیم حلیم خوردن و  هم با آقای شوهر رفتیم باغ عکس گرفتن خیلی خیلی طبیعت خوشگلی شده بود یعنی عالی بود همش این حس رو داشتم یکی با قلمو درختها رو یکی در میون  زرد قرمز و سبز زرد کرده. همیشه این موقع سال رو دوست دارم و حس خوبی بهش دارم.  

من سوالی برام پیش اومده : آدمی که ادعاش میشه که مسلمون  نمازش رو حتما موقع اذان میخونه حجابش کامل  اما زبون خیلی خیلی بدی داره و اصلا کوچیک بزرگ رو حالیش نیست و با حرفهاش رفتارش فقط به آدم توهین میکنه و دل میشکونه چنین شخصی عبادتش واقعا قبول!!! من یکی از اون شخص به هیچ عنوان نمیگذرم و مخصوصا امروز وقتی میرفت مثلا نماز اول وقتش رو بخونه حالم ازش بد شد من که ازش نمیگذرم دیگه خودش میدونه و خدای خودش. واقعا خیلی مهمه آدمها جایگاهشون رو بدونن که متاسفانه نمیدونن. وقتی از پایینترین سطح جامعه به یک جایی میرسن( کارمند شرکت هواپیمایی) فکر نکنین سمت خیلی بالایی رو هم داره  فکر میکنن دیگه تمومه و همه کاره هستن. و با هر لحنی که دوست دارن می‌تونن حرف بزنن  و توهین کنن. خلاصه اینکه این شخص بدجور  رو اعصاب من رژه میره. اگر یک روز اومدم گفتم  من درگیر شدم شما بدونید جریان چیه؟


نظرات 4 + ارسال نظر
عسل مامانی یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 15:49 http://asalemamaniye.blogfa.com

اولا عزاداری هاتون قبول
دوما چه کار خوبی کردین واسه نذری دادنتون خیلی ایده اش جدیده بهتر از غذا و چیزهای تکراری هستش
سوما تا حالا توجه کردین یه سری ادما هستن خیلی به ادم زور می گن در حقت خیلی بدی می کنند یه روز که متوجه خطاشون می شن می خوان جبران کنن ولی هر لطف و محبتی می کنن دیگه به دلت که نمیشینه هیچ تازه بازم از دستشون دلخوری

ممنونم . دقیقا برای من همینطوره

نسیم چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 13:36 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزاداریت قبول عزیزم.منم از این جور آدما متنفرم و به نظرم کسایی که اخلاق انسانی دارن محترم تر از کسایی هستن که یک رکعت نماز قضا ندارن ولی مدام در حال بداخلاقین!!!

چه میشه کرد

پریسا سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 11:34 http://pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم،عزاداریت قبول،خوش به حالتون باغ دارین
اینجور آدما ریا کارن فقط تو ظاهر اینجورن

ممنونم خانمی همین طور برای شما. تشریف بیارید در خدمتتون باشیم

صبا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 12:45 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام عزاداری هاتون قبول
اینقدر حرص نخور اینجور آدما زیادن ولی به اعصاب خوردی ما نمی ارزه و بهتره برای آرامش خودمون هم شده بهش فکر نکنیم و فقط براشون دعا کنیم تا به خودشون بیان و دست از غرور بردارن،قبولی طاعات و عبادات هم با خداست یعنی خدا خودش میدونه کدوم اعمال ما مقبوله و کدوم نیست بهتره ما قضاوت نکنیم

ممنونم صبا جون برای شما هم قبول. سعی میکنم آروم باشم. و از کنارش بگذرم اما خب بعضی مواقع نمیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.