مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روزهای گذرا

امروز صبح تقویم رو که نگاه کردم با این تاریخ روبرو شدم 1394/08/11 دلم هری ریخت پایین. یعنی 8 ماه از سال 94 گذشت و فقط 4 ماه مونده به سال 95 البته بماند که دوست دارم هر چی زودتر از نیمه دوم سال 94عبور کنم.    این غر زدنی بود به علت سرعت بالای روزگار و بالا رفتن سنم. 

دیگه دیگه:1:جواب  ازمایشهای کلی رو که چند وقت پیش داده بودیم رو گرفتیم. اصلا شرمنده خودم شدم همه چیزش نرمال شده بود و حتی تیروئید هم اما یک چیز عجیب غریب توش پیدا کردم اونهم کلسترولم بود که عدد 224 رو نشون میداد اصلا شوک شده بودم چون من نه روغن زیاد میخورم نه کنسرو. اما انگشت اتهام بسمت گوشت قرمز رفت آخه تو هفته 4 بار گوشت قرمز بقیه مرغهماهی هم فقط کنسرو دوست دارم که ماهی یکبار. خلاصه اینکه فعلا شوک هستم. وقتی به مامیم گفتم کلی بهم خندید و معتقد بود کلا کلسترول خانواده ما بالاست که یک جور ارثیه. 

2: کلا کلافه شدم از دست آقای شوهر  نمیزاره برم ورزش و همش میگه بزار معلوم شه تحول بزرگ زندگیمون اومده یا نه  بعد برو باشگاه.  کو تا معلوم شه حوصلم سر رفت همش جلو تی وی و در حال نت گردی بودم جوری که دیروز 3 گیگ رو براحتی تموم کردم و مجبور شدم گیگ مازاد بخرم. دوستهای گلم میشه برام دعا کنید زود متوجه بشم بدنم در چه حالیه

 اما میدونم عجله نباید بکنم و بزارم آروم همه چی جلو بره و فقط میتونم ناظر گذر روزها باشم.

3.اخر هفته مهمون داریم جاریم و دایی شوهر با هم میان و قرار حسابی سرمون  شلوغ بشه. قرار مهدکودک  باز کنیم ۳ تا نی نی همسن چه شود. برای پسردایی اقای شوهر کاپشن خریدیم. برای خواهرشم ست پاک کن و جامدادی . برای  برادرزاده اقای شوهر یک کیف کوله جغد شکل و کلاه پسرونه. کلی خوششون اومد.   

4. امروز نهار قراره برای اولین بار آبگوشت گوجه درست کنم لطفا بهم نخندید در این 4 سال گذشته همیشه خونه مامیم یا مادر شوهرم آبگوشت می‌خوردیم البته من دستپخت مامیم رو بیشتر دوست دارم خونه مامور شوهر همیشه بعدش گرسنه میام خونه. خلاصه اینکه امروز بر آن شدم خودم دست بکار شم و آبگوشت درست کنم امیدوارم خوشمزه بشه

دوستهای مهربونم عاشقتونم


نظرات 5 + ارسال نظر
عسل مامانی یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 16:00 http://asalemamaniye.blogfa.com

آزاده جون مگه اصفهانی ها چشونه جاری تون اصفهانی هستش؟ بیشتر بگو بعد فکر نمی کنی یه روز بشینه وبلاگت رو بخونه؟؟؟
آبگوشت گوجه همون ابگوشت و نخد و لوبیا ست که توش گوجه می کنیم؟
یه جستجو گری یعنی غذاهای مادرشوهرت بی مزه است که سیر نمی شی؟؟؟؟
این پستت خیلی کنجکاوی کردم: تعجب:

سلام عزیزم نه بابا اصفهانیها خیلی مهربونن اتفاقا. توضیحی که اینجا باید بدم اینه که من دو تا جاری دارم که با هم زیاد سازگار نیستن من موندم بین این دوتا خودم بیشتر با اون اصفهانیه هماهنگم . وقتی این دوتا باهم یکجا باشن خیلی فضا سنگین میشه. منظورم این بود نازنینم
دست پخت مادرشوهرم رو اصلا دوست ندارم اخه همه رو باهم مخلوط میکنه همیشه گرسنه میمونم
دقیقا همون جوری که گفتی ابگوشت درست کردم

نسیم چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 13:12 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزززیزم. چی بگم والا منم عاشق گوشت قرمزم و زیاد استفاده میکنم فکر نکنم به خاطر گوشت قرمز باشه!!! البته من گوشت گوسفند میگیرم. ولی حالا که بالاست بهتره رعایت کنی و چربی و گوشت قرمز رو کمتر کنی. ایشالا که بلا دوره عزیزم و نی نی نازی هم تو دلت جا خوش کرده. سعی کن اصلا بهش فکر نکنی باشه. فکر کردن به نی نی و حضورش استرس میاره و استرس همه چی رو خراب میکنه. دوست دارم گلی

البته شاید مربوط به غذای دو روز پیشش هم باش . ولی از بس این هفته ماهی خوردم هلاک شدم منتظرم همچنان و خوشبختانه به هر دو نتیجه راضیم اما بیشتر دوست دارم نی نی باشه برام کلی دعا.کن دوست جونم

پریسا چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 07:54 http://pari_v_zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خداروشکر که تیروئید و اینا نداشتی ایشالا کلسترولتم میاد پایین...واااای خدا بهت کمک کنه مهمون داری سخته خصوصا مهمونایی که دیر به دیر میان،ااای جان آبگوشت منم دوس دارم آبگوشت چرب رو.... ایشالله به زودی مامان شی

سلام عزیزم. از تیروئید دراومدم وارد کلسترول شدم جات خالی آبگوشت شده بود خفن البته چرب نبود

صبا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 17:56 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام آزاده جون
سعی کن برای پایین اومدن کلسترول از روغن زیتون که بکرش هم بهتره استفاده کنی ولی اگه نمیتونی تصفیه شده هم خوبه گردو هم خیلی موثره عزیزم، سعی کن غذاهای بدون گوشت رو وارد برنامه غذایی کنی، غذاهایی که با سبزیجات و حبوبات درست میشن من خودم فقط سه روز درهفته غذای گوشت دار درست میکنم چه قرمز چه سفید و بقیه روزها غذاهای بدون گوشت
ایشاالله هرچی صلاحه همون میشه امیدت بخدا

سلام صبا جون حتما باید تو برنامه غذاییمون تجدید نظری بکنم. کلا از روغن زیتون استفاده میکنم جز برای سرخ کردنیها

marzi سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 09:07 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام آزاده جون. خوبی؟
ان شاالله سالم و سرحال و شاد باشی.
خب دختر خوب همه جا میگن گوشت قرمز هفته ای یه بار اونوقت تو 4 بار میخوری میخوای کلسترولت نره بالا؟!
ان شاالله با رعایت کردن خوب خوب میشی و آماده خبر خوب زندگیت.
حالا کی باید آزمایش بدی؟
ایشاالله مامان شده باشی.
زود بیا و خبرش رو بده که منتظریم.

سلام مرضیه جون. ممنونم ازت. چه کنم که یک روز درمیون گوشت قرمز میخورم آخه عشق گوشتم. فکر کنم در زندگی قبلیم گوشتخواری چیزی بودم فعلا منتظرم ببینم بدنم داره چیکار میکنه مامی شدم یا نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.