مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

راهنماییم کنید

بالاخره آرزوی بی بی مثبت برام برآورده شد خدا رو شکر تموم اطلاعات ذهنی که داشتم بر باد رفته و چیزی یادم نیست.  الان اگر دقیق بخوام بگم  4 هفته و 5 روزم شده. حالا سوالم اینه کی بایدبرم دکتر و کی سونو برای قب میده میشه سونو اولیه و سونو قلب رو با هم یکی کنم یا نه؟؟؟ بهتره همون هفته 6 برم سونو 

میشه راهنماییم کنید 


نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:00 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

سلام عزیزم اصلا کار سنگین نکن و بیشتر استراحت کن. هر چه زودتر برو تحت نظر پزشک. بهتره تا هفته 8 سونو نری که استرس الکی بهت وارد نشه. هفته 8 قلب حتما تشکیل شده

سلام امروز رفتم قرار شد همون ۸ هفتگی برم
موقع شیر دادن به نویان دعامون کن

پریسا دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 07:23 http://pari_v_zendegi.blogsky.com

آزاده جون هفته 6 معمولا قلبشون تشکیل میشه هر چی زودترم بری دکتر بهتره

فردا وقت دکتر دارم برم ببینم چی میگه

صبا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 16:59

آزاده جونم این دردا درصورتی که شدید نباشه و مثل اوایل پریودی باشه و زیر دل تیر بکشه کاملا طبیعی هست و رحمت داره بعد از لانه گزینی جنین جا باز میکنه برای همین کمی دردناکه. فقط کار سنگین نکن و زیاد در حالت ایستاده قرار نگیر و بیشتر درازکش باش البته نه اینکه از کارای روزانه ات بمونی ها ولی بیشتر مراقب باش عزیزم...
من تیر کشیدن زیر دلم تا حدود هفته ی نه طول کشید و طبیعی بود!

ممنونم عزیزم خیالم راحت شد حالا. 3 شنبه وقت دکتر دارم.

سارا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 14:09 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

مبببببببببببببارک عزیزدلمممممممم.

به سلامتی با خودم میگفتم خبر بارداریت را می خواهی بدی روز شنبه . مبارکت باشه . خیلی خوشحال شدم .

آزاده جون مواظب خودت باش گلممم.

ممنونم سارا جون برام دعا کن همه چی خوب پیش بره

صبا یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 14:02 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام آزاده جون
عزیزم سن حاملگی رو از اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه میکنن این یه قرارداده برای همه، مال تو چه تاریخی بوده؟
عزیزم بهتره اگه مشکلی پیش نیومد اولین سونو رو هفته ی هشت حتی بعد از اتمام هفته هشت بدی که دیگه از قلبش هم مطمئن بشی و استرس دوباره برای قلبش نگیری، اگه درد لکه بینی یا مشکلی نداری همون موقع میتونی دکتر بری قبل از اون اگه همه چی خوب پیش میره نیازی نیست فقط اسیدفولیک فراموش نشه، من خودم اولین بار اوایل هفته هفت رفتم دکتر و سونو داد که خداروشکر قلبش هم تشکیل شده بود و دوباره کاری نشد
انشاالله به سلامت بگذره عزیزم

مرسی عزیزم. من کمی کمرم درد میکنه و همینطور تخمدان سمت چپم بنظرت عادیه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.