مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

احوالات من

این سه روز که دیگه تقریبا و نه کاملا فهمیدم میزبان یک فرشته کوچولو هستم سعی کردم ارامش خودم رو حفظ کنم و عجول نباشم  البته بماند یک تقویم جلو دستم گذاشتم ببینم سونو قلب کی و تاریخش کی میشه یا مثلا ۱۲هفتگی چه تاریخی میشه  خلاصه اینکه دارم سعی میکنم با موقعیت جدید خودم رو  وفق بدم  دیروز تموم مجله های نی نی  رو اوردم و هرچی دستور اشپزی برای سه ماه اول داشت رو دراوردم که سعی کنم  از روشون درست کنم .  

دیگه اینکه خیلی خیلی زود خسته میشم  عاشق لیمو شیرینم  خیلی خیلی خوابالوم  زیاد که میشینم دقیقا وسط کمرم درد میکنه. امروز صبح اولین حالت تهوع این دوران رو تجربه کردم البته گویا زیادی دهنم پر بود . یک چیز جالب قبلا وزنم ۶۰ بود امروز صبح وزن کردم ۵۹شده بودم در صورتی که بقول اقای شوهر زیاد میخورم. اقای شوهر هرچی دلم میخواد سریع برام میخره خیلی حال میده ناز کردن و هوس مثلا انار کردن . خلاصه اینکه وارد دنیای جدیدی شدم ایشالا تا اخرش پیش برم   دوستهای گلم برام دعا کنید مثل همیشه 

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان زهرا کوچولو چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:58 http://asalemamaniye.blogfa.com/

اگه براتون مقدور بود بعدا دستورات غذایی هم تو وبلاگتون بگذارین
اگه دوست داشتین کتاب ریحانه بهشتی هم بخرید خیلی عالیه
دور و اطرافتون و یا از دکترتون جستجو کنید کلاس های دوره ی بارداری را حتما توش شرکت داشته باشید.
یه تجربه انشاله 3 ماهتون که به خوبی رد شد و مشکلی نداشتین سعی کنید خیلی استراحت نداشته باشید دائم پر تحرک و ورزش کنید پیاده روی کنید و از یه جا نشستن دوری کنید هم برای خود بچه خوبه و هم اگه طالب زایمان طبیعی باشید خیلی کمک می کنه
مواظب خودتونو و جوجه کوچولوتون باشید

فعلا که دارم با حالت تهوع دسته پنجه نرم میکنم ولی حتما اروم نمیشینم. ممنون از راهنماییتون

مامان زهرا کوچولو چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 14:56

اگه براتون مقدور بود بعدا دستورات غذایی هم تو وبلاگتون بگذارین
اگه دوست داشتین کتاب ریحانه بهشتی هم بخرید خیلی عالیه
دور و اطرافتون و یا از دکترتون جستجو کنید کلاس های دوره ی بارداری را حتما توش شرکت داشته باشید.
یه تجربه انشاله 3 ماهتون که به خوبی رد شد و مشکلی نداشتین سعی کنید خیلی استراحت نداشته باشید دائم پر تحرک و ورزش کنید پیاده روی کنید و از یه جا نشستن دوری کنید هم برای خود بچه خوبه و هم اگه طالب زایمان طبیعی باشید خیلی کمک می کنه
مواظب خودتونو و جوجه کوچولوتون باشید

حتما در اولین فرصت هر غذایی که بنظرم خوشمزه تر اومد و درست کردم میزارم براتون.

نسیم سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:02 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

حسابی حالشو ببر

بعضی وقتها که از شور به در میکنم

پریسا سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 07:39 http://pari_v_zendegi.blogsky.com

سلام مامان مهربون...خدا فرشته نازتو برات نگه داره
حسابی به خودت برس تا یه نی نی خوشگل به دنیا بیاری

سلام عزیزم. ممنونم گلم. امروز برم دکتر ببینم چی میگه کمی استرس دارم . مثل وقتی میمونه که میخوای بری دندون پزشکی یکجوری هستی منم الان همون طوریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.