مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

دیشب اقای شوهر برای همایشی ۵روز رفت انتالیا و من باید بخاطر فسقلی بمونم خونه البته خونه مامانم اینها میمونم اما یک جو ریه. از یکطرف بیحالم از طرف دیگه میگم کاش منهم رفته بودم  البته بهتر که نرفتم   فعلا شدم دختر خونمون.  دلم برای اقای شوهر تنگ شده. 

امروز ۶ هفته و ۲ روز از زمان بارداریم میگذره و وقتی مامانم درباره سیسمونی و این چیزها حرف میزنه من فکر میکنم با من نیست و باور نکردم قرار یک فسقلی که اینقدر ارزوم بود بهمون اضافه بشه. قربونش برم فسقلی حرف گوش کنی بود و به محض دریافت دعوتنامه اومد پیشمون.  برای اولین بار در این دوران بدجور حالم خراب بود بصورتی که معدم چیزی رو نگه نمیداشت. من هم نمیتونم زنجبیل و.. بخورم مچبورم تحملش کنم  سخته اما شدنیه

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 11:07 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

تا چشم بهم بزنی 9 ماه گذشته و نی نی نازیت رو در آغوش میگیری

فعلا با حالت تهوع دارم دست و پنجه نرم میکنم

سوری شنبه 30 آبان 1394 ساعت 14:23 http://dokhtarin.blogsky.com

سلام عععععه؟ مگه باردار شدی ؟ وای من خبرنداشتم مبارک باشه عزیزم. چندوقت منتظر بودی؟ خدا نی نی جونتو حفظ کنه

سلام عزیزم. اره لطف خدا شامل حالم شد و مامی شدم اما فعلا راهی بس طولانی در پیش دارم. .
ایشالا به همین زودی میای و خبر خوب بهمون میدی من مطمین هستم به نی نیم میگم نی نیت رو برداره با خودش بیاره

صبا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 18:48 http://atrebeheshti.blogsky.com

آزاده جون تهوع بارداری تازه از همین موقعها یعنی هفته 7_8 شروع میشه ایشاالله که برات سخت نباشه و به سلامت بگذرونی، دمنوش زنجبیل بخور فک نکنم خیلی هم بد باشه ها البته من نخوردم تاحالا ولی به امتحانش می ارزه عزیزم خیلی تاثیر داره پزشکی هم تاییدش میکنه، اگه تهوع صبحگاهی داری صبح یه بیسکویت ترد نمکی ازجات که بلند شدی بخور باعث میشه فشارت بیاد بالا و جلوی تهوعت رو میگیره، سعی کن حجم غذایی که میخوری هم زیاد نباشه بلکه دفعات بیشتر ولی مقدار کمتر بخوری تا هضمش آسونتر باشه برات
اینا توصیه هایی بود که بلد بودم البته من کل بارداریم اصلا حالت تهوع و ویار نداشتم و اینا رو دراثر مطالعه کسب کردم

صبا جونم ممنون عزیزم. متاسفانه به زنجبیل بدجور حساسیت دارم و نمیتونم هیچ مدلیش رو بخورم. اما سعی میکنم غذا دفعات بیشتر مقدار کمتر رو امتحان کنم . چه کار سختی بنظرم میاد
خوشبحالت تهوع ادم رو از زندگی بیزار میکنه

پریسا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 17:05 http://pari_v_zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
سفر همسرت بی خطر باشه انشالله
خونه بابا هم عجب میچسبه
واااای خرید سیسمونی خیلی حال میده برای منم دعا کن توروخدا

سلام پریسا جون. ممنونم گلم. ایشالا به زودی زود میای یک خبر فوق العاده بهمون میدی فقط اصلا بهش گیر نده و فکر نکن بهترین راه حل عزیزم
با خرید سیسمونی موافقم 100% خودم که عاشقشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.