مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

حال خرابم

این حالت تهوع چرا دست از سرم بر نمیداره دارم کم میارم و میدونم حالا حالا راه طولانی در پیش دارم هر کاری میکنم اخرش به دل بهم خوردگی میرسه. دارم دیوونه میشم. خدایا شکرت. بیخود نیست میگفتن بارداری سخته  بسیار صحیح میگفتن  اینقدر حالم خرابه که در صورت کوچکترین خم کردن سرم حالم بد میشه. اینجوری پیش برم کل کارهای خونمون میمونه  و اقای شوهرم که از شانس از مسافرت برگشته و سوغاتی ویژه برام سرماخوردگی اورده  خدایا کمکم کن. 

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 00:15 http://atrebeheshti.blogsky.com

میدونم خیلی عذاب آوره ولی تجربه شو ندارم و همون توصیه های قبلی

امیدوارم بزودی حالت بهتر بشه و از این دوران تکرارنشدنی لذت ببری

سلام صبا جون خوشبحالت بسیار سعادتمند بودی این حالت تهوع کلا ادم رو از زندگی سیر میکنه به هیچ کاری که نمیرسم و خونمون زلزله اومده

پریسا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 17:24 http://pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم نگران نباش 3 ،4 ماه اول اینجوری تا چشم رو هم بذاری گشته

سلام عزیزم. حالت تهوع کلافه کنندس. ادم به هیچ کاری نمیرسه

مامان زهرا کوچولو چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 15:14

اندکی صبر تا پایان سه ماهگی
این حالت ها خودش را از بین می برد
بین بارداری 3 ماهه ی دوم راحت تر هست
و اما 3 ماهه اخر بارداری نفس گیر و خسته کننده و کسالت اوره
پس انرژیتو بذار برای اون موقع و حالا نذار مغلوب بشی
فقط از لحظاتت لذت ببر و به حالت های بدت فکر نکن فقط 9 ماه فرصت داری که یک روح در دو وجود باشین

کار سختیه اما شدنی. کلا سعی میکنم خیلی استرس نگیرم و اروم باشم تا جوجو هم ارامش داشته باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.