مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

بهترین صدای که شنیدم

امروز وقت دکتر داشتم و طبق معمول استرس اینکه قرار چه اتفاقی بیافته میدونستم برم دکتر میگه  بهم سونو  میده از یک طرف دوست داشتم خیالم راحت بشه از طرفی هم از کلمه نه میترسیدم خلاصه اینکه تا رفتم دکی سونو رو نوشت و داد دستم و گفت همین الان انجامش بده اول شکه شدم بعد رفتم وقت گرفتم برای حدود ۸ شب که با اقای شوهر برم . تا ساعت ۸ بشه چندین مرتبه سکته رو زدم و مردم از استرس . خلاصه وقتی رفتم  سونو و روی تخت خوابیدم قلبم توی دهنم بود حالا دکتر هم اون دستگاه رو روی شکمم از این ور به اونور میبرد  با خودم گفتم هی دل غافل گویا چیزی نیست و داشتم دپ میشدم که یکهو صدای زیبای قلب  جوجمون رو گذاشت فقط تو اون لحظه به اقای شوهر نگاه کردم که چشماش پر از اشک شده بود و بغض کرده بود  قلب جوجمون ۱۳۸ بار میزد و من رسما مامان شدم  خدایا هزاران بار شکر  ایشالا تا   اخرین مراحل  بسلامتی طی بشه. من خودم رو جوجم رو به خدا سپردم   الان بهترین  حس دنیا رو دارم و روی ابرها  سیر میکنم ایشالا همه این حس زیبا و دوست داشتنی رو تجربه کنن  من از همین الان عاشق جوجم شدم قوربونش بشم

دقیقا ۸ هفته بودم که صدای قلب جوجه رو شنیدم

نظرات 4 + ارسال نظر
سوری پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 22:41

عزیز دلم مبارکت باشه ان شاا... همیشه سایت بالای سرش باشه....
منم با شوهرم رفتم اما صدای قلبی نشنیدم بعدش دیگه چیزی ندیدم چشام تار شد... دعاکن برام تو که مادری پیش خدا قرب داری...

سوری جونم ایشالا به حق همین روزهای عزیز از صمیم قلبم برات دعا میکنم که مثل فرشته دوستت سوپرایز بشی. دلم روشنه میدونم یکروزی که دور هم نیست میای میگی مامی شدم

صبا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 13:52 http://atrebeheshti.blogsky.com

خداراشکر
برات خوشحالم آزاده جون، ایشاالله بقیه مراحل هم بخیر و خوبی پیش بره

ممنونم عزیزم ایشالا لطف داری

نسیم دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 12:04 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

مبارکه عزیزم. ایشالا که قلب نازنینش 120 سال بتپه. وای که با خوندن این روزهات خاطراتم جلو چشمم رژه میرن و چقدر حال و هواها نزدیک به همن.

فدات شم عزیزم. ایشالا دقیقا معلوم همه نگرون جوجه کوچولوهاشون هستن تا به ثمر بشینن.

سارا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 14:50 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

تلاپ تلوپ تلاپ تلوپ. . . . قشنگترین صدایی که یه مادر برای اولین بار میشنوه .

آزاده جونم امیدوارم همیشه و هر لحظه غرق در خوشبختی و سلامتی باشی .

حسابی به خودت برس گلمم .

واقعا که زیباترین صداست. ممنونم پریسا جون. امیدوارم بزودی این صدای زیبا رو بشنوی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.