مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روزگار در حال گذر

روزها دارن تند و سریع میگذرن انگار همین دیروز بود با تابستون خداحافظی کردیم. اما بجاش الان تو ماه سوم پاییز هستیم. انگار همین دیروز بود که بی بی مثبت شد و من از شوقم نمیتونستم اروم بگیرم. انگار همین دیروز بود که با اقای شوهر دوتایی  باهم رفتیم جواب ازمایش رو گرفتیم. خدایا شکرت بخاطر اینکه فرصت مامان شدن رو بهم دادی. بهم این فرصت رو دادی که یک فرشته اسمونی رو برام بفرستی و زمینیش کنی. جوجه کوچولو من سخت در حال تلاش برای زندگیه و مطمینم حالش خوبه و داره با سرعت خودش رو برای دنیای ما اماده میکنه. عزیزم الان که بهت فکر میکنم و توی تصورم میای دلم برات ضعف میکنه . مواظب خودت باش و بدون من و اقای پدر تو دنیای بیرون منتظرت هستیم و با اشتیاق فراوان لحظه شماری میکنیم در اغوشت بگیریم.  خیلی دوستت دارم امید زندگی من 

نظرات 2 + ارسال نظر
marzi جمعه 13 آذر 1394 ساعت 20:26 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام آزاده جون.
نمیدونم برای مادر شدنت بهت تبریک گفتم یا نه.
اگه نگفتم حالا میگم مادر شدنت مبارک دوست خوبم. ان شاالله اونو به سلامت درآغوش بگیری.
شنیدن صدای قلبشم مبارکه.

سلام مرضی جون ممنونم دوست مهربونم. از خدا میخوام بهترین روز زندگیت رو هرچه زودتر تجربه کنی. ( بغل کردن نی نی) خدا خیلی بزرگه

پریسا پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 17:14 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خداروشکر که صدای قلب نی نیت رو شنیدی
انشالله به سلامتی بغلش کنی تا چشم بذاری رو هم تو بغلته

سلام مهربون. قربونت برم. ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.