مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

برف

امروز هوای شهرم برفیست. اولین برف سال ۹۴ در تاریخ ۱۵ اذر اومد خدا رو شکر ایشالا امسال سال پر برف و  بارونی باشه. 

عاشفق برفم و وقتی به دونه های برف نگاه میکنم ارامش میگیرم و بهترین حسی که میتونم تجربه کنم . 

امروز برخلاف عادت چند ساله م که به محض دیدن برف از خونه بیرون میرفتم خونه نشین بودم و از پشت شیشه دونه های ریز برف رو نگاه میکردم و اروم برای نی نی زمزمه میکردم که با خانم برف اشنا بشه. چون قرار در اینده رابطه بسیار خوبی با خانم برف داشته باشه . 

امروز از اول صبح حالم دگرگون بود و به محض صبحونه خوردن حالم بد شد الانم سفت به شوفاژ چسبیدم نهار نداریم و خونمون نامرتبه اما واقعا نمیتونم بلند شم. فکر میکردم دوران تهوع به سر اومده و خوشحال بودم اما زهی خیال باطل. بهتر شدم اما نه کاملا   این  دوران هم میگذره. 

دیروز وقت دکتر داشتم. سونو رو دید و خدا رو شکر همه چی اوکی بود قرار شد ۷ دی دوباره برم چکاپ۱۲ هفتگی. همچنان با خوردن قرص کلسیم مشکل دارم و نمیخورم. بجاش لبنیات میخورم. خیلی دوست دارم کتاب  همه مادران سالمند اگر رو بخونم اما اصلا خوندنم نمیاد و فعلا همش گیج میزنم . 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 15:00 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

آزاده جون خیلی مواظب خودت باش عزیزمم.

حتما مهربون

صبا سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 00:00 http://atrebeheshti.blogsky.com

آره دیگه به قول خودت این نیز بگذرد! وقتی نینی به سلامت اومد تو بغلت یاد بارداریت میفتی و دلت برای لحظه لحظش تنگ میشه. انشاالله به سلامت بگذرونی عزیزم، سه ماهه دوم بارداری رو پادشاهی کن که همه چیز بر وفق مراده انشاالله

مطمننا دلم براش تنگ میشه
فعلا که به امید سه ماه دومم که کمی به زندگی برگردم

فافا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 10:30

سلام مامان آینده عزیز.
البته باید بگم مامان الان !
مبارکه عزیزدلم .
خیلی خیلی خوشحالم از مادرشدنت.
از تجربه این حس بی نظیر...
واقعا روزهایی که داری میگذرونی رو قدر بدون .
خیلی زیاد.
عزیز دلم منم خیلی از دیدن برف خوشحال شدم .
اینجا برف اومدو هنوزم داره میاد.
خیلی مراقب باش که خدایی نکرده مریض نشی
انشالله نی نی ات سالم بیاد توی آغوشت عزیزم و سال دیگه بغلش کنی و ببریش پشت پنجره و اون با دیدن برفها ذوق کنه و دست و پا بزنه ..
ای جونممممممممممممممممممممم

سلام فافا جون ممنونم عزیزم دلم برات تنگ شده بود کلی . دیگه قول بده تنهامون نزاری ایشالا

پریسا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 08:07 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم روز برفیت بخیر شهر ماهم دیروز کلی برف اومد
انشالله سال و بهار خوبی در پیش داریم
انشالله سال دیگه با نی نیت بری برف بازی

سلام. امروز هم کلی برف اومد . منم پشت پنجره میخ کوب شدم. ایشالا مشکل اب حل بشه با این بارشها

زهرا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 20:26 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزه دلم. انشاءالله که به سلامتی و دل خوش فارغ بشی.
مرسی از خبر خوبی که بهم دادی.
خیلی خوشحالم از آشنایی باهات دوست خوب و مهربونم.

سلامم. قابلت رو نداشت عزیزم دوست داشتم خوشحالت کنم
من هم خوشحالم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.