مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۱۱

امروز ۱۱ امین هفته یی که من و جوجه داریم باهم زندگی میکنیم. تموم لحظه ها با تموم سختیها و حال خرابم رو دوست دارم و عاشقونه بهشون نگاه میکنم و به اینده چشم دوختیم. حتی خونه نشینهای اجباریم هم نتونسته کلافم کنه چون من منتظر معجزم . معجزه یی که روز بروز داره رشد میکنه برای بقای خودش تلاش میکنه افرین فرشته کوچولو خودم همین طور ادامه بده ما منتظرتیم. 

امروز بالاخره بعد از مدتی طولانی خونمون رو تمیز کردیم الان خونمون برق میزنه. امروز ظهر اقای شوهر با یک باکس انگری برد اومد خونه وقتی ازش پرسیدم این چیه خریدی گفت خوب وسایل جوجه توی پلاستیک بود براش باکس گرفتم که وسایلش بره داخل باکس مرتب باشه. یعنی من هنگ کردم. اقای شوهر و مرتبی !!!!!!!!!!

هوا دوباره برفیه و من فقط از پشت شیشه نظاره گرم مثل همیشه. 

خدایا با تموم وجودم شکرت

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 11:48 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

خدا پشت و پناهه تو و آقای پدر و جوجه نازنینتون باشه

قربونت برم

پریسا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 07:53 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
ماشالله از جوجوت که داره روز به روز بزرگتر میشه یه هفته دیگه جنسیتش معلومه.خونه تمیز باشه عجب حالی میده

سلام عزیزم . والا من نمیدونم اون تو چه خبره ایشالا مشغول بزرگ شدن. سوال بزرگیه جنسیتش چیه
خونه تمیز نعمته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.