مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

این روزها

این روزها خوبم. از لحاظ جسمی هنوز دارم با تهوع دست و پنجه نرم میکنم . اما از نظر روانی روی ابرهام . وقتی مهمونی میرم و همه حواسشون به منه که مثلا گرسنه نباشم جام راحت باشه . هر کسی یک جوری  محبتش رو نشون میده. حس فوق العاده یه. هر جا میرم حال نی نی رو میپرسن و سعی میکنن بگن جوجم چیه بعبارتی سونوگرافیم کنن. خلاصه یکجوری مرکز توجه همه هستیم. ممنونم جوجه کوچولو که با اومدنت به زندگیم رنگ و بوی جدیدی دادی و من رو لایق داشتن این روزها کردی . تموم نگرونیهام استرسهام امیدهام همه حول و حوش تو میچرخه و از هرچیزی که باعث استرسم میشه خودم رو دور میکنم که عصبی نشم و بجاش اروم باشم . خوابم که کلا زیاد شده و دارم کوالا  تبدیل میشم  سعی میکنم با بدنم هماهنگ باشم نه اینکه روبروش قرار بگیریم. 

خدایا شکرت به خاطر تجربه های این روزها

نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:17 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
رمزو تایید کردی آزاده جون

ای وای عشقم نمیدونستم مربوط به نوشته هات ببخشید

نسیم سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:24 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

وای که نوشته هات منو تو رویا غرق میکنه. رویای روزهای شیرین بارداری. منم حس میکنم پسره نمیدونم چرا! فقط یه حس. قدر لحظه هاتو بدون عزیزم. خیلی زود تموم میشن

فهمیدم که باید به حسها اطمینان کرد. روزها میگذرن این خاطرات شیرین که باقی میمونه

مریم سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:37

پس نظر من کو

قربونت برم هیچی من ندیدم

marzi دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 12:19 http://rozegaremarzi.blogsky.com

فافا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:50

باور کن یه حس غریبی بهم میگه نی نی ات پسره .من سونو گرافی هام تاحالا اشتباه نشده باور کن !

بزار برم سونو جنسیت رو بهم بگه. حس خودم هم بیشتر رو پسر میچرخه. اما هر چی باشه سالم باشه

فافا شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:55

من میگم نی نی پسره

داری سونو میکنی حتما خبرش رو میدم.

صبا شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:42 http://atrebeheshti.blogsky.com

چه عالی چه احساسات خوبی! واقعا بی نظیره، منو بردی به روزهای خوش بارداری یادش بخیر... الهی خدا قسمت همه منتظرا بکنه این روزهای خوبو

ایشالا واقعا از صمیم قلب میخوام همه زنها این روزهای زیبا رو تجربه کنن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.