مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روز پر کار

این هفته دارم هفته ۱۴رو پر میکنم ۱۳ هفته و ۴ روز. هوووورا سه ماهگی م به خیر و خوشی تموم شد .  یک سوم راه طی شد که البته پر از استرس هم بود. خدا رو شکر. 

دیروز به محض بیدار شدن اول قرص تهوعم رو خوردم و کمی خونه رو گردگیری کردم دیگه جدا داشت یادم میرفت گردگیری خونه چجوریه:) نهار خوشمزه هم گذاشتم که اقای پدر ذوق کنه ماکارونی با ته دیگ نونی. جاتون خالی همه رو خورد. بعد تا اقای پدر دوش بگیره من حاضر شدم که باهم بریم نمایشگاه لوازم خانگی مثل قبلا ولی قول دادم یکجا بشینم و خودم خسته نکنم. از ساعت ۳ تا۸/۳۰ شب نمایشگاه بودیم خوب بودم اما اخراش کمی خسته شده بودم تا بخواهیم برسیم خونه سردرد بسیار عجیب غریبی گرفتم جوری که قشنگ حس میکردم فشارم داره همینطور میاد پایین اما دکتر نرفتم فقط میخواستم از دست لباسهام راحت بشم. تا اومدم خونه گوجه فرنگی و یکعالمه نمک خوردم بهتر شدم. اما سردرد امونم رو بریده بود  . بدی حاملگی اینه که نمیتونی مسکن بخوری مخصوصا در این مواقع.  فقط یادم بزور مسواک زدم و رفتم تو رختخواب و از خستگی و سردرد بیهوش شدم  اما راس ساعت ۳ بیدار شدم خوابم تموم شده بود کلافه بودم گرمم بود اصلا یک وضعی عجیب غریب . اومدم تو هال خوابیدم که خنکتر باشه اما حالت تهوع اومده بود سراغم. وای خدا چرا اینجوری شده بودم کلا  یک سیستم جدید رو داشتم تجربه میکردم همون ساعت ۳ یک قرص تهوع خوردم تا تونستم دوباره بخوابم. 

نکته اخلاقی من دیگه توانایی انجام کارهایی که قبل انجام میدادم رو ندارم و بعدش موتور میسوزنم  حتی اگر توی طول روز حالم خوب باشه شب حتما از خدمتم درمیاد. اما فکر اینکه قرار یک جوجه از جنس خودمون داشته باشیم به تموم این سختیها میارزه. خدایا شکرت


نظرات 9 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 22:47 http://elahesong.blogsky.com

مبارکه اجی پس پسره

از کجا معلوم کم مونده تا بفهمم

الهه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 15:31 http://elahesong.blogsky.com

اجی یادت میاد دفعه قبلی که سونو بودی صدای قلب نی نی تند تند میزد یا میزد وایمیستاد

فکر کنم تند تند میزد ریتمش تند بود فکر کنم باز دقیق یادم نیست

نسیم دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:42 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

یواش تر!!!! تو الان بارداری و با قبلت فرق داری. البته بمونه که من از تو بدتر بودم و همش یادم میرفت باردارم

واقعا . الانم میرم نمایشگاه اما دوساعتی میرم نه از ۳ بعدازظهر. خب یادم رفته بود

الهه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 12:03 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اخی عزیزم نه به این صورت نیست اجی به اون صورتی هست که من گفتم اجی دفعه بعد رفتی سونو تو صدای قلب نی نی دقت کن ببین تند تند میزنه یا میزنه وایمیسته

حتما

مریم دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 09:26

سلام عزیزم چرا اینقدر روز پر کاری داشتی که اینهمه اذیت شدی شما الان دیگه شرایط قبل از بارداریت رو نداری طفلی نی نی از دست مامان پر جنب و جوشش .

سلامممم . بعضی وقتها یادم میره باید اروم باشم و ارامش خودم رو حفظ کنم اما دیگه مواظب خودم هستم از بس حالم بد بود

الهه یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 23:54 http://elahesong.blogsky.com

وظیفه اس اجی یعنی تو نمیدونستی صدای قلب دختر و پسر چه جوری عجب

به این صورت نمیدونستم. قبلا میگفت اگر ضربان قلب بالای ۱۴۰ باشه دختره و اگر زیر ۱۴۰ باشه پسره اما دوستهای خودم که رفتن سونو و جنسیت رو بهشون گفت اصلا از این قاعده پیش نرفت

الهه یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 18:24 http://elahesong.blogsky.com

اره اجی ایشالله منم خاله میشم اجی اخه میدونی اجی وقتی خواهرم نامزد بود زیاد حرف بچه رو میزدم اجی یعنی اینکه بهش میگقتم باید زود بچه بیاری که الان حامله اس
فدات بشم اجی وظیفه اس بله ایشالله که نی نیت سالمه اجی اگه غربالگری پیشرفته رفته باشی بهت میگه نی نی سالمه اجی خواهر منم ابان رفت غربالگری و همه جای پسرشو بهش نشون دادن و گفتن سالمه و به احتمال زیاد پسره اجی صدای قلب نی نیت اگه تند تند باشه پسره اجی صدای قلب دختر و پسر با هم دیگه خیلی فرق میکنه اجی صدای قلب دختر اینه میزنه وایمیسته ولی صدای قلب پسر تند تند میزنه

من فعلا غربال اول رو رفتم که جوجه کوچیک بود و دکتر نگفت چیه. اما چه باحال نمیدونستم کلا اطلاعات جالبی بود مرسی عزیزم
حالا تو بهمن باید برم ببینم چی میگن

الهه یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 13:35 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی ازاده خوبی خسته نباشی اجی من به وبلاگت سر میزنم همیشه اجی همیشه نه ها یه چند وقته سر میزنم ولی نظر نمیذاشتم اجی این دفعه خواستم برات نظر بزارم اجی حدس میزنم نی نیت پسره اجی کلا همه امسال بچه دار میشن نی نی شون پسر میشه کمتر پیش میاد بشه اجی ایشالله که به سلامت این دورانو میگذرونی و به سلامت نی نیتو بغل میگیری اجی خواهر منم بارداره اخرای اردیبهشت زایمان میکنه اجی بچه اونم پیره من و همسرش که میگفتیم دختره اما شد پسر

سلام عزیزم خوش اومدی. و چه کار خوبی کردی برام نظر گذاشتیگویا سونو دوستام همه اتفاق رای که نی نی پسره. هر چی باشه سالم باشه. بسلامتی پس قرار خاله بشی؟

صبا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 22:15 http://atrebeheshti.blogsky.com

دختر خوب از ساعت 3 تا 8.5 رفتی نمایشگاه؟؟؟!!!! خیلی زمان زیادیه مامانی، بیشتر مواظب خودت و فینگیلی باش
دستگاه فشار تو خونه داشته باش، مطمئن باشی فشارت پایینه یا بالا چون سردرد با فشار بالا خطرناکه گلی
راستی 13هفته و 4 روز یعنی هفته 13 رو پشت سر گذاشتی و داری 14 رو پر میکنی

بعضی وقتها یادم میره خب حتما باید دستگاه فشار رو بگیرم. خیلی واجبه برام.
من که کلا با این روزها و هفته ها در بارداری گیج شدم رفت تباه شدم
ممنونم عزیزم بفکرمی
واقعا خدا رو شکر میکنم دوستهایی به مهربونی شما دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.