مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

دختر داشتن

فلانی پسرزاس...اولین فرزندش پسراست...پسر پسر قند عسل,پسر پسر قند و نبات

فلانی زایمان کرد...شکم اولش است؟دختر؟...وای دختر؟...


و هیچ کس ندانست دختری که دیگران برای ورودش به این دنیا از واژه ی (وای)استفاده کردند,اکنون سوگولی پدرش هست و عسل مادرش...

دختر غم خوار مادراست,اولین خمیدگی کمر پدر به چشم دخترش می اید...دختر چین و چروک های اطراف چشم مادر را از بر کرده,مادر امروز یک چین ,بر گوشه ی چشمان معصومت اضافه شده است...ترس از جدایی از پدر,دوری از مادر وجود یک دختر را هزاران بار میلرزاند...

دختر بودن کار دشواریست ,اینک درک میکنی,چرا اولین بار برای وجود پر مهرت (وای)گفتند؟...چون همه میدانستند که ای (وای)تحمل این همه غصه برای تو کمی بزرگ است...

دختر بودن کار سختیست....

نظرات 3 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 10:23

نفرین بر اونایی که گفتن وایییییی.
دیدم بچشم خودم که یکی از اینایی که پسرزا بود اصطلاحا وقتی یکی دختر دار میشد چقدر غصه اش میداد و چطور همه پسراش معتاد شدن و یکی شون جوون مرد ...
خدا لعنت کنه اون کسی رو که آه میکشه و میگه باشه انشالله سالم باشه . انگار اون زن بیچاره مار به دنیا آورده که قیافشون رنگ عوض میکنه

متاسفانه. کم هم نیستن و زنها رو مقصر میدونن. ربطی هم به تحصیلات شخص نداره اصلا

صبا سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 15:29 http://atrebeheshti.blogsky.com

اگه خدا خواست منم دلم دختر میخواد

ایشالا. یک دختر خوشگل و مامانی خدا بهت میده

الهه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 22:57 http://elahesong.blogsky.com

اجی واسه هر دو تا پست جدیدت اینجا نظر میزارم عزیزم اره پسر داشتن خوبه خیلی خوبه به شرط اینکه خواهر برادراشو اذیت نکنه اروم باشه نمونه اش داداش من که اذیتم میکنه اذیت
ولی دختر داشتن یه چیز دیگه اس اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.