مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

تجربه جدید

این هفته دارم هفته ۱۵ بارداری رو میگذرونم بعبارتی الان ۱۴ هفته و ۴ روزم. بماند که بجای بهتر شدن حالم بدتر شده و تهوعم همچنان پابرجاست  و البته معده درد هم اضافه شده اما اینها همه میگذره و میدونم نتیجه یی شیرین در انتظارم . نمایشگاه رو اکثر روزها رو رفتم اما  تایم کوتاه که زیاد خسته نشم. تنوع خوبی بود اما بعدش قشنگ یک روز بیهوش بودم . این هفته تموم شبها راس ۴ از خواب بیدار میشدم و به هیچ عنوان خوابم نمیبرد تا خود ساعت ۶ صبح بعد از اون ور میخوابیدم تا ۱۱ صبح اصلا نمیدونم چرا اینجوری شدم :-) 

امروز صبح از ۶ صبح بیدار باش رو زدم اونم از بس دلم قارو قور کرد مجبور شدم برم اشپزخونه و کشمش بخورم اومدم دوباره بخوابم تا ۷ خودم رو بخواب زدم چشمام رو بزور بستم نشد بخوابم که نشد. یکهو دلم نون لواش تازه پنیر روزانه و گوجه فرنگی خواست اجبارا اقای شوهر رو بیدار کردم بره نون بخره بنده خدا خواب بودا اما رفت خرید الانم بدجور خوابم میاد چشمام خواب داره . اما جوجه امروز صبح حسابی گرسنه بود و از خجالتمون دراومد؛-)

تجربه جدید و باحالی بود دوستش داشتم. قربونت برم جوجه فسقلی

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 09:22 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی صبحت بخیر اجی اخی معده درد داری اجی اگه معده دردت کمه از دکترت اجازه بگیر قرص نعنایی سوپرمینت رو بخر اجی به نی نی ضرری نمیرسونه چون گیاهیه اجی البته اگه معده دردت شدید باشه اثر نداره دردت کم باشه اثر میکنه اجی اخی عزیزم این نی نیت حتی باعث شد باباش از خواب بیدار بشه بره نون بخر خسته نباشه

سلام عزیزم شربت معده بهم داده دکتر اما زیاد نمیخورم. اره دیگه برای نی نی از خوابش زد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.