مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

خدایا شکرت. 

این هفته رسما وارد هفته ۱۶ بارداری شدم. ۱۵ هفته و یک روزم هستش:-)  بطور رسمی ۱۷۵ روز دیگه مونده جوجه رو بغلم بگیرم. راه درازی بنظر میرسه اما حس خیلی خوبیه. خدا رو شکر حالت تهوعم چند روزی خیلی خیلی کمتر شده و فکر کنم داره اسباب کشی میکنه بره  البته هنوز نمیتونم غذاهای متنوع بخورم معدم قاط میزنه. اما دیگه باهم کنار اومدیم . به اقای شوهر میخندم میگم پروانه از تو پیلش اومده بیرون هوا هم که عالی . دقیقا مثل  اسفند ماه شده. 

خاله مامانم جمعه عصر فوت کرد و دیگه دیروز مراسمشون بود من از سر خاک رفتن معاف شدم  اما خب از اول مسجد رفتم. من تسلیت میگفتم بقیه بهم تبریک میگفتن قاطی شده بود:-) همه حواسشون به هم بود که خسته نشم قندم پایین نیاد. همه هم بهم میگفتن چقدر صورتت لاغر شده که البته حق داشتن از بس این چند وقت اخیر به من خوش گذشته بود. چند نفری هم سونو گرافیم کردن که البته وزنه پسر داشتن بالا بود .  

همچنان عاشق پرتغالم . با مرغ کمی تا قسمتی اشتی کردم . از کیت کت خوشم اومده.

دنیای جالبی رو دارم تجربه میکنم وایشالا همه این دوران رو تجربه کنن نه یکبار بلکه چند بار؛-) امین

نظرات 6 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 10:56

خدا رحمتش کنه .
دیدی همه هم می گن پسر تو راه داری . خداییش نی نی ات پسره من ندیده میگم . من از طریق امواج ماورایی تورو می بینم و می دونم پسر میاری عزیزم

ممنونم

پریسا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 23:50 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلااام سلااام ماشاالله نی نی داره بزرگ میشه
زودی برو سونو بده تا جنسیت جوجو مشخص شده ذوق زده شیم

حتما عزیزم

marzi دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 15:31 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
خداروشکر که تجربیات خوبی داشتی تاحالا. ان شاالله بقیه راه رو هم به سلامت طی میکنی.
خدا رحمت کنه همه ی رفتگان رو.
مراقب خودت باش مامانی

ممنونم عزیزم

صبا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 16:38 http://atrebeheshti.blogsky.com

16 هفتگی نینی گوگولی مبارک ایشاالله بقیه راه روهم به سلامت و با دل خوش طی کنی عزیزم

قربونت

الهه یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 12:49 http://elahesong.blogsky.com

اجی اره نمیشه شوخی کرد اجی با دکترت هماهنگ کن ببین میزاره قرص گیاهی سوپرمینت رو مصرف کنی اجی چون گیاهیه به نی نی ضرری نمیرسونه اجی البته اگه دردت کم باشه اثر میکنه شدید باشه اثر نمیکنه
ممنونم اجی ببینم نی نی تکون نمیخوره

بهتر شدم. تکون که نمیخوره اما یک چیزهای عجیب غریبی اتفاق میوفته

الهه یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 11:52 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ایشالله که این ۱۷۵ روز باقی مونده رو هم به سلامت میگذرونی و نی نی رو به سلامت بغل میگیری اجی مواظب معده ات هم باش اجی خدا خاله مادرتو رحمت کنه

سلام عزیزم با معده نمیشه شوخی کرد. ممنونم خدا رفتگان شما هم رحمت کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.