مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۱۸

چند روزی بود چیزی بنظرم نمیومد بنویسم و داشتم روزهای عادی رو همراه جوجه و اقای شوهر سپری میکردم . خدا رو شکر همه چی اروم و برای این ارامش واقعا باید شکرگزار بود. جوجمون داره بزرگ میشه اما هنوز شکم دار نشدم هر کس ندونه فکر میکنه تپل شدم . نی نی خوبیه. هنوز حرکاتش رو حس نمیکنم اما روزی یکبار خودش رو حسابی سفت میکنه و تا اقای شوهر دستش رو میزاره روی شکمم زیر ۱۰ ثانیه اروم میشه. فسقلی خودم.تهوعم غیب شده هورررررررا خدا رو شکر  خیلی سخت بود برام واقعا اما الان زندگی زیبا شده حدودا از اول بارداریم ۲ کیلو اضافه کردم  البته چون بیشتر میخورم . همچنان پرتقال دوست دارممممم و هر روز باید اب پرتغال بخورم. سعی میکنم روزی یکبار برم بیرون و پیاده روی کنم اسمم رو کلاس بارداری نوشتم و قرار این هفته شروع بشه خوشحالم. بقول اقای شوهر  پروانه از پیله ش اومده بیرون. هنوز نمیدونم جوجمون چیه و بسیار کنجکاوم . میخوام این هفته برم سونو  دوست دارم باهاش حرف بزنم البته جوجمون الانم اسم خیالی داره ما بهش میگیم شابیز . لطفا نخندید حالم خوبه!!! اما دوست دارم اسم واقعی داشته باشه. 

دیدید  چقدر بوی عید میاد  چه هوای عالیه همش فکر میکنم اخر ماه عید دیگه کارهای منم مونده 

در اخر خدایا شکرت برای تجربه کردن این روزهایم  

نظرات 8 + ارسال نظر
کوثر دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 16:44

سلام ایشالله نینیتم به سلامتی بزرگ میشه و دنیا میاد

سلام ممنونم لطف دارید

عسل مامان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 12:08 http://asalemamaniye.blogfa.com/

وقتی ویار ادم تموم می شه انگار از چند تا خان به سلامتی گذر کرده، خدا را شکر که تمام شد
سه ماه دوم را حسابی ازش کیف کن چرا که سه ماه سوم دوباره یه جنگ تن به تن پیش می یاد اخه خیلی سخت می شه خودت سنگین بچه جا می خواد واسه رشد همه چی قر و قاطی میشه
خیلی انتظار سختیه واسه جنسیت من که ماه هفتم متوجه شدم جنسیت بچه مو
ایشالاه که هر چی باشه سالم و سلامت باشه

همه میگن سه ماهه دوم بهشت بارداریه. واقعا خیلی خوبه: عجب طاقتی داشتی ۷ ماهگی

marzi یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 13:46 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
خداروشکر که حالتون خوبه.
مراقب شاییز باش

سلاممم ممنونم بدون تهوع دنیا گلستان واقعا. چشم. شابیزی میبوستت

صبا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 13:05 http://atrebeheshti.blogsky.com

خداروشکر بهتر شدی و حالت خوبه زنده باد سه ماهه دوم
ایشاالله که اول سالم و صالح باشه و توی این سونو بفهمی چیه آدم اینجوری بهتر ارتباط برقرار میکنه!

واقعا زنده باد سه ماه دوم. اصلا عاشقش شدم. جالبه زودتر هم داره میگذره. فعلا زیاد نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم شاید هنوز باورم نشده شایدم چون نمیدونم جنسیتش چیه

فافا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 12:01

خدارو شکر از تهوع راحت شدی. دیگه بیشتر بخور و سعی کن فقط چیزهای مفید بخوری.
عاقا نینی ات پسره ! سونو گرافی هم بری همینو میگه !
چه اصراری دارم من ! نه ؟

یعنی عاشقتم. خب بهرحال ادم کنجکاو میشه طبیعیه.

پریسا یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 00:29 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیز دلم دلم برا نوشته هات تنگ شده بوده
از هفته 19 به بعد دیگه تکاناشو احساس میکنی
شابیز اسم قشنگی

فدات شم مهربون شابیز برات بوس میفرسته

الهه شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 21:43 http://elahesong.blogsky.com

خوابالو ماشالله اجی پس معنیش اینکه پسره

الهه شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 18:36 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی انشاءالله که این چند ماه هم به سلامت میگذرونی اجی اخ اجی اگه نی نیت پسر باشه فقط میخوابه مثل خواهرزاده ی من همه اش خوابه تکونم نمیخوره.
اجی هی داره عید میاد عید خوبه به شرطی که راحت باشیم
اجی به سلامتی کلاس ثبت نام کردی امیدوارم بهت خوش بگذره اجی حسابی مواظب خودت و نی نیت باشیا هر وقتم رفتی سونو بیا پست بزار بگو نی نیت چیه
خداروشکر که از حالت تهوع هم نجات پیدا کردی اجی

سلام عزیزم خودم که بدجور خوابالو شدم نمیدونم اون تو چه خبره
کلاس باعث میشه روزها زودتر برام بگذرن.
حتما زود تند سریع در اولین زمان بعد از سونو میام اینجا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.