مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

نابلدها

من هرگز بلد نبودم معشوقه ی خوبی باشم ، چون معشوقه های خوب مدام ناخن هایشان را سوهان میکشند و با لاک های رنگی تزئینشان میکنند ،حواسشان به پوست دستشان هست که مبادا زبر باشد و خشک ، من اما ناخن های یکی درمیان کوتاه و بلندم را هرگز سوهان نمیکشم ، حتی گاهی که یکیشان میشکند خودم را لوس نمیکنم و ناراحت نمیشوم ، اضافه هایش را با ناخن گیر میگیرم و بی تفاوت منتظر بلند شدنش می مانم!!

خب معشوقه ی خوب نبودن از همین چیزها شروع میشود دیگر ، از بلد نبودن خیلی کارهای دخترانه و ظریف !! مثلأ فکر کن بلد نباشی جوری خط چشم بکشی که به صورتت بیاید ، فقط محض تنوع یک خط کج بیندازی پشت چشمت و ریملت را جوری بزنی که مژه هایت بهم بچسبد و حوصله نداشته باشی جدایشان کنی !! مدام ماسک های جور واجور روی صورتت نگذاری و نگران ریزش مژه و ابروهایت نباشی !

اسم عطرهای مارک و برند های مختلف را بلد نباشی و عطر ساده ی قدیمی ات را بزنی و عین خیالت هم نباشد !!

راستی یک چیز مهمتر هم وجود دارد ، اینکه بلد نباشی غذایت را اضافه بیاوری و نصفه نیمه رهایش کنی ...!

اصلأ شاید یکی از ویژگی های بارز معشوقه های خوب، باکلاس بودن باشد ، اینکه خاکی نباشند، آرام صحبت کنند ، آرام بخندند!! وقتی آفتاب افتاد توی چشمشان عینک بزنند و بعد که آفتاب رفت عینک را بگذارند روی موهای مرتب و صافشان !!

نه مثل من که آفتاب را برای روشن تر شدن رنگ چشمانم دوست دارم و عینک های آفتابی أم گوشه ی خانه خاک میخورد مثل انگشترها و دستبند های مانده در صندوقچه ی کوچکم!

من معشوقه ی خوبی نیستم چون حرف های عاشقانه أم کم و کسری زیاد دارد و خیلی چیزها همیشه کنج گلویم قایم میشود که شیشه ی خاص بودنم نشکند ! 

اما نابلد ها ، هم خصوصیات مخصوص خودشان را دارند ، ذوق کودکانه و بیخیالی ، خنده های از ته دل و گریه های سریع...سورپرایزهای کوچک و بدون دلیل ، گاهی هم پرخاشگری های از سر دلتنگی و غم. 

نابلد ها رفتارهای عجیبی دارند !

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 15:53

سلام اجی خوبی بله بله همینطوره اجی اگه نی نیت دختر باشه سعی کن خوب و عالی تربیتش کنی جوری تربیتش کن که اصلا اهل این جور چیزا نباشه

تربیت کردن تو این دوره زمونه خیلی سخته

عسل مامان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 12:15 http://asalemamaniye.blogfa.com

دقیقا من هم همینطورم نابلد نابلد.
گاهی فکر می کنم ما داریم زندگی می کنیم یا اونا دارن ؟
نمی دونم سادگی با ما هم می شه معنی کرد
خوب اخه ادم یکم باید به خودش هم برسه شاید یه وقتی به این نکته برسیم که خیلی دیرشده باشه مثلا یه پوست بد یه حال بد یه انرژی منفی
نمی دونم

واقعا اونها توی یک دنیای دیگه یی هستن که پر زرق و برق تعادلش خوبه

الهه یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 23:52 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اره اجی راضی نبودم بله میدونم این روزا همه عین همن باید ارایش کنن برن خرید یا مهمونی

مهم اینه که خودتی

الهه یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 14:45 http://elahesong.blogsky.com

اره اجی میدونم خدایاااااااااااا شکرت من از اون دخترا نیستم که اهل ارایش و طلاست عاشقتم خدا که منو اینجوری خلق کردی
میدونی اجی مرداد ماه ۹۳ بود که خواهرم گفت بیا ارایشت کنم الهه به زور راضیم کرد ارایشم کنه اخرم کرد اصلا خودم راضی نبودم بعد ازم عکس انداخت گفت برو بریز تو کامپیوتر خواستم برم بریزم دیدم پاک شده نمیدونم چه جوری خودمم پاکشون نکرده بودم اخرم فهمیدم خدا کاری کرد تا پاک بشه چون قلب و دلم پاکه اصلا اهل ارایش نیستم هیچوقت خدایا خیلی دوست دارم بابت دو تا عاشقی که بهم دادی بابت خونواده ام بابت دوستام بابت خلق کردنت کلی ازت ممنونم.

چون راضی نبودی پاک شده. خدا رو شکر. الان که همه با ارایش شکل همن

الهه یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 10:51 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی لز پست قشنگت من که خدارو صد هزار مرتبه شکر اهل ارایش و طلا هم نیستم کلا دوست ندازم اینارو دختر ساده ای هستم من

سادگی بهترین هدیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.