مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

حال الان من

حال الانم اصلا نمیتونم توصیف کنم بهترین حس زندگیم . انگار دوباره فهمیدم باردارم و همون هیجان و دل نگرونی . همون حسها قویتر به سمتم هجوم اوردن. حال خوشی دارم ایشالا همه تجربش کنن. 

امروز خودم بدون نسخه پزشک رفتم سونو و تصمیم داشتم شابیزی رو ببینم حدود ساعت ۶/۳۰ نوبتم شد با اقای شوهر رفتم داخل. خوابم داشت تعبیر میشد. بالاخره فهمیدم شابیزی دختر یا پسر

.

.

.

.

.

جوجه من یک پرنس فسقلی با وزن ۱۸۴ گرم در ۱۷ هفته و ۳ روزگی 

قربووش بشم کلی ورجه ورجه میکرد اون تو. 

یک هیجان دیگه ی رو پشت سر گذاشتم  خدارو شکر سالم بود. 

فافا جونم خوب سونو میکنی ایشالا زود زود نوبت خودت بشه 

نظرات 11 + ارسال نظر
نسیم (قاصدک) جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 00:24

مبارکه عزیزم ایشالا که قدمش خیر باشه مواظب خودت و پرنس کوچولو باش

ممنونم نسیم جون. چه میکنی با درددسرهای بچه داری

کوثر چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 17:45

خدارو شکر بچه سالمه یه پسر کوچولو حالا میتونی براش خرید کنی دیگه

خیلی خوبه جوجه خودش رو نشون داد. عاشق خرید نی نیم

فافا چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:08

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبارکه یاشازده پسر
دیدی نه خدایی دیدی من راست گفتم .
اصلا فک نمی کردم درست گفته باشم .خداییش تاحالا تیرم خطا نرفته!
مبارکت باشه عزیزم.
ای خدا چقدر حس خوبی دارم
انگار فتح کردم !

میخوام اسمت رو بزارم فافا غیبگو
ممنونم خدارو شکر حس خوبی داری

صبا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 15:05 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام آزاده جون تبریییییییک فراوان منو بپذیر عزیزم
ایشاالله که سالم بیاد توی بغلت مامانی
پس باید بری نوشته ی خودت راجع به مامانای پسردارو بخونی

سلام ممنونم. اره بدو برم بخونم

سارا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:57 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

خیلی خیلی خوشحال شدم آزاده جونممم.

بهت تبریک میگم برای گل پسرت نازت .

مواظب خودت و قند عسلت باش

ممنونم سارا جون . منتظرم خبرهای خوب از جانبت بشنوم:

الهه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:35

سلام اجی خوبی جان اجی من غیبم اجی من که همه اش روح و جسمم اینجا پیدا میشه
اجی من حالا یه بار برات سونو کردم درست از اب در اومد خخخخخخخخخخخخ والله نمیدونم چرا همه امسال پسر میارن فکر کنم سال بعد دختر میارن
اجی جواب نظر قبلیمم اینجا میدم:اجی چه سختی اخه با توکل به خدا و امیدوار و صبور بودن میتونی راحت و عالی پسرتو خوب بار بیاری اجی مطمینم میتونی

مریم سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 09:20

سلام عزیزم قدمش خیر باشه . ان شاء الله دامادیش
امسال همه پسر دارن خبریه ؟
فافا که خودش یه پا دستگاه سونو شده خخخخخ

سلام ممنونم خانمی . نمیدونم چه خبره
فافا سونوگرافیست شده

پریسا سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 07:18 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام سلااام الهی خاله فداش انشالله قدم گل پسرت خیر باشه و به سلامتی بغلش کنی فسقل خان رو بووووس

سلام ممنونم خاله ش . ایشالا برای شما

marzi سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:17 http://rozegaremarzi.blogsky.com

تبریک فراوان.
گل پسر قند عسلت مباااارکه.

ممنونم مرضیه جون

الهه دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 21:00

سلام اجی خوبی به سلامتی انشاءالله اجی پس نی نیت پسره اجی انشاءالله که صحیح و سالم بغلش میکنی نی نی رو

سلام الهه میبینم غیبی سونو هم میکنی ممنونم عزیزم

الهه دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 20:58

سلام اجی خوبی به سلامتی انشاءالله اجی پس نی نیت پسره اجی انشاءالله که صحیح و سالم بغلش میکنی نی نی رو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.