مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

ارامش

از روز دوشنبه یکجوری ارومم دیگه استرس  اینکه جوجه درچه حالیه و داره بزرگ میشه و .... رو ندارم بزرگترین کنجکاویم فعلا رفع شده چه حس خوبیه الان دیگه شابیزی  هویتش داره پررنگتر میشه. هی دوست دارم گوشیم رو بیارم و فیلم سونو رو ببینم . اینقدر تو سونو میچرخید فسقلی و گلوله میشد و باهر بار دیدنش دل من  هم ضعف میکنه و بیشتر قربون صدقه شابیزی میرم. همون روز دوشنبه بعد از سونو با اقای پدر رفتیم خرید برای نی نی قربونش بشم الان کاپشن دار شده بهمراه یک سویشرت و شلوار . عاشقشونم  . ولی چقدر لباس بچه گرونه اشک ادم رو درمیارن !!! 

دیروز هم رفتم سه تونیک گشاد برای بارداریم خریدم که تو عید بپوشم  خوشرنگ بودن . به خودم جایزه دادم خب:-)

خدایا ازت میخوام هیچ کس هیچ کس رو منتظر نی نی نزاری اجازه بدی تموم زنها این حسها رو تجربه کنن  زیباترین حس دنیاست . امین

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 08:03 http://www.pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام سلام خدارشکر دیگه استرس نداری
مبارک کاپشن جوجو انشالله به سلامتی تنش کنی
تونیک خودتم مبارک مامان خانوم
انءشالله..برای منم دعا کن آزاده جون

سلام ممنونم عزیزم. حتما اگر قابل باشم دعات میکنم بهترین اتفاقها برات بیوفته

نسیم (قاصدک) جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 00:26

امیدوارم که همه زن ها این روزها رو تجربه کنن زیباترین و ناب ترین لحظات گوارای وجودت

الهه پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 22:17

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی منم خودم با گوشی میام تو سایت picofile.com عضوم تو هم عضوی اجی وقتی یه پست میزاری زیرش یه متن نوشته مال همین سایت پیکوفایله اجی منم کلیپ ۸ و نیم دقیقه ای هم اونجا اپلود کردم اجی چون سرعت نتم بالا بود و هست زودتر اپلود شد اجی تو هم اگه سرعتت بالا باشه زودتر فیلم نی نیتداپلود میشه

سلام باید امتحان کنم. ممنونم

کوثر چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 17:48

مبارک باشه
اگه میشه عکس لباسای چسر کوچولو تو بزار من وسیله ها و بخصوص لباسای بچه هارو خیلی دوست دارم

ممنونم عزیزم. حتما در اولین فرصت میزارم. چون با گوشی میام نمیشه حتما لب تاپ میخواد

الهه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:51

سلام اجی خوبی خداروشکر که دیگه استرس هیچی رو نداری اجی إ فیلم گرفتی من که فقط عکس سفید و سیاه مانند سونوی بچه اجیمو دیدم دیشب اجیم اومده بود خونه مون اینجا تکون نمیخوره تو خونه خود اجیم تکون میخوره مثل اینکه از داداشم میترسه
اجی خیلی دلم میخواد بتونم اون فیلم سونوی نی نیتو ببینم اوه اوه زیادی پررو شدم
اجی انشاءالله که همه مادرا از انتظار در بیان و نی نی دار بشن آمین یا رب العالمین
اجی لباس های نی نی هم مبارک باشه انشاءالله به سلامتی تنش کنی اجی طفلک بچه اجیم سیسمونی نداره اجیم لباس میخواد براش بخره فقط البته فقط لباس نه یه چیزهای دیگه هم میخواد بخره منظورم از سیسمونی اینکه سیسمونی کامل نمیخواد بکنه چون جا نداره اجی تو حتما بکنیا نی نی باید اول تو اتاق خودت بخوابه بعد یه کم بزرگتر شد تو اتاق خودش بخوابه

سلام عزیزم استرس که همیشه هست الان کمتر شده. خیلی دوست دارم فیلمش رو بزارم اما حجمش بالاست و سند نمیشه
مهم دل خوش سیسمونی مهم نیست تازه با خود بچه بری خرید بیشتر مزه میده وو مایحتاجش رو میخره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.