مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

حال زن ها!!!

حال زن ها

از دستهایشان پیداست

زنی که 

انگشتهایش را سوهان میکشد

رنگ میزند

و روزی هزار بار توی نور خورشید نگاهش میکند

حال دلش فرق دارد

با زنی که ناخنهایش یکی در میان 

کوتاه و بلند است

زنی که با شکستن یک ناخن

هر ٩ تای دیگر را کوتاه میکند ،

ببین اگر دلش بشکند

با دنیا چه میکند...

حال زن ها را 

از دستهایشان میتوان فهمید ...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 12:12

سلام اجی خوبی ولی اجی من اصلا از اینجور دخترای این دور زمونه نیستم
راستی اجی به نظرم بهتره این روزا فکر اسم گذاشتن رو پیرت باشیا اجی طفلک بچه خواهر من اسم نداره که بی اسمه تو خانواده شوهرخواهرم نوه پسری زیاد دارن اسم های امام هارو گذاشتن مثلا محمد حسین،محمد مهدی،امیرعلی کلا نوه پسری زیاد دارن و اجیم مونده چه اسمی بزاره ولی تو زود یه اسم بزار رو پسرت اجی البته با همسرت مشورت کن در این مورد نزار دقیقه ۹۰

الهه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 00:39

سلام اجی خوبی هی اجی چیزی واسه گفتن ندارم فقط امیدوارم تو از این جور زن ها نباشی که میدونم نیستی

سلام من که ناخنهام بلند و لاک داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.