مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۲۰

امروز داشتم تقویم بارداریم رو نگاه میکردم  دیدم بله من این هفته دقیقا در نیمه دوران بارداریم هستم. امروز ۱۹ هفته و ۳ روزمه با وزن ۶۲/۵. دقیقا بیست هفته از بودن با جوجه کوچولوم میگذره. بیست هفته پر از نگرونی تجربه های شیرین و دوست داشتنی  پر هیجانهای غیر قابل توصیف.هر بار سونو میرفتم قلبم تو دهنم بود که ایا اینبار هم جوجم سالمه. خیلی سخت تونستم با جوجه حرف بزنم اما  الان هر شب براش لالایی میخونم باهاش حرف میزنم .  بهترین زیباترین حس دنیا رو دارم  الان همه دنیام ارزوهام هدفهام همه و همه حول محور جوجمون میچرخه . از روزهایی که پیش رومون با خوشحالی استقبال میکنم اما امروزم از دست نمیدم  و چون ممکنه این روزها تکرار نشدنی باشه   از جوجمون خواستم مواظب خودش باشه تا وقتی درون بدنم در حال رشد کردنه من خیلی نمیتونم محافظ و فرشته نجاتش باشم اما یک محافظ مافوق قوی داره که همه جا و همیشه مواظبش. خدا رو شکر. عاشق این روزهام. 

 خدایا جونم ممنونم که این فرصت رو دراختیارم گذاشتی  . 

خدایا هیچ زنی رو چشم انتظار این روزها نزار و اجازه تجربه این روزها رو به همه زنان بده. الهی  امین. 

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 11:11 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

20 هفتگیت مبارک عزیزدلم

ممنونم عزیزم

کوثر سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 16:26

حس دوست داشتنی ایه واقعا باید ازش نهایت لذتو برد

دقیقا عزیزم

پریسا دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 23:51 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام خداروشکر که روزای خوشحال و خوبی رو پست سر میرزای
برای مادر شدن منم کلی دعا کن به نی نیت سفارش کن برام دعا کنه

سلام ممنونم. حتما عزیزم به نی نی میگم نی نیت رو با خودش بیاره به خدا توکل کن ایشالا بزودی خبر مامان شدنت رو بهمون میگی عزیزم

الهه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 12:11

سلام اجی خوبی انشاءالله که همه مادرا این روزارو تجربه کنن و تو هم به سلامت نی نیو بغل بگیری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.