مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

فکر خوبیه

دختردار که شدم....

دخترمو میبرم ماشین فروشی میگم هر کدومو دوست داره انتخاب کنه...

بهش یاد میدم این ماشین انتخاب خودشه پس باید دوستش داشته باشه...

بهش یاد میدم دنیای دخترونش فقط عروسک بازی نیست ؛ بهش قول میدم جایزه خوب نگهداری کردن از ماشینش یه عروسکه! 

نمیخوام وقتی بزرگ شد، خودشو شکل عروسک درست کنه، دنبال ماشین بگرده!

بهش یاد میدم اگه بهترین انتخاب رو کرد و مراقب انتخابش بود به بهترینها میرسه …

اینارو بهش میگم تا دخترم یه خانم بشه

پسر دار که شدم 

پسرمو میبرم عروسک فروشی میگم هر کدومو دوست داره انتخاب کنه...

بهش یاد میدم این عروسک انتخاب خودشه پس باید دوستش داشته باشه...

بهش یاد میدم دنیای پسرونش فقط ماشین بازی نیست ؛ بهش قول میدم جایزه خوب نگهداری کردن از عروسکش یه ماشینه!

نمیخوام وقتی بزرگ شدباماشینش دنبال عروسک بگرده!

بهش یاد میدم اگه بهترین انتخاب رو کرد و مراقب انتخابش بود به بهترینها میرسه …

اینارو بهش میگم تا پسرم یه مرد بشه نه یه نامرد!

 تو ویترین زندگی ب عروسکی ک مال تو نیست نگاه نکن اون عروسک وسوسه ات میکنه تا عروسک خودتم از دست بدی. ....

نظرات 4 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 17:00

اگر تمام خانواده ها بتونن اینکارو کنن خیلی خوبه
متن اموزنده و قشنگی بود

عسل مامانی چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 10:19 http://asalemamaniye.blogfa.com/

فکر خوبیه اما باید فکر اطرافیان دوستان و کسانی که روی ذهن بچه هامون در اینده می خواهند تاثیر بگذارن نیز کار بشه می دونی چیه من واقعا از اینده ای که دخترم می خواد درش رشد کنه واهمه دارم بسکه ارزش ها به بی ارزشی رسیدن و خوب عمیقا تاثیر می گذاره

دقیقا میگن یک دست صدا نداره مصداق همین هاست. وقتی ما جوری دیگه یی برخورد میکنیم و اطرافیان و جامعه دقیقا خلاف جهت ما باعث دوگانگی شخصیتی هم میشه

marzi سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:53 http://rozegaremarzi.blogsky.com

الهه سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:51

سلام اجی خوبی خسته نباشی چی بگم اجی امیدوارم که همینطور که میخوای برات رقم بخوره اجی

سلام. ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.