مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۲۲

خدا رو شکر. تا  الان من و جوجه باهم داریم پیش میریم و من به وزن ۶۳/۵ رسیدم . خیلی سنگین نشدم فعلا که نتونم راحت بیرون برم.  هوا هم که خیلی بهاری شده و نمی مونم خونه عصرها کمی پیاده روی میکنم و میرم پیش اقای شوهر و اخر شب باهم برمیگردیم خونه. 

این روزها حرکات جوجم رو خیلی بیشتر حس میکنم و با هر بار حرکت کلی ذوق زده میشم و قربون صدقه جوجه میرم. اگر اقای شوهر پیشم باشه سیع دستش رو میزارم رو شکمم و میخوام با هم حسش کنیم. هنوز کاملا حرکاتش محسوس نیست که بخوام ازش فیلم بگیرم. دوست داشتم الان برم کلی برای جوجه خرید کنم اما قرار شد بعد از عید بریم تو کار سیسمونی خریدن و مبحث مورد علاقه من.  

فکر اینکه قرار امسال سال ۹۵ رو ۳ نفری شروع کنیم بهم انگیزه بیشتری میده که برم بیرون و ایده بگیرم که یک سفره هفت سین خوشگل بیاندازم. البته به افتخار جوجه جونم. 

هنوز برای جوجه اسمی انتخاب نکردیم و اوایل هر روز اسمش تغییر میکرد اما حالا ۷۲ ساعت یکبار تغییر میکنه داریم به اسمی که میخواهیم نزدیک میشیم :-) 

خدایا شکرت از اینکه من رو بواسطه جوجه کوچولوم لایق نام مادر دونستی. کار سختیه اما لذت بخشه. 

 از صمیم قلبم ارزو میکنم هیچ زنی در رویای مادری نمیمونه و بتونن این روزهای سخت و درعین حال زیبا رو تجربه کنن  امین. 


نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 11:15 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام سلااام مامان مهربون خوبی؟جوجه خوبه؟؟
الهی عزیزم به سلامتی تکوناشو حس میکنی برای پدرش خودشو لوس میکنه
انءشالله به سلامتی سیسمونیش رو خرید کنی

سلام عزیزم . جوجه هم خوبه با تکونهای بیشترش سوپرایزم میکنه
ایشالا

marzi شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 01:44 http://rozegaremarzi.blogsky.com

مبستدام باشه این حس و حال خوب.

ممنونم دوست مهربونم

کوثر پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 17:04

سلام مبارک باشه سیسمونی ای که میخوای برای چسرس بخری
منم قراره عید بریم قشم قیمت سیسمونی اینجارو گرفتم اینترنتم کلی گشتم تا اگه اونجا با قیمت خوب گیرم اومد بگیرم کلیم ذوق دارم

سلام قشم که میگن خیلی ارزونتره اما تو عید نمیدونم فیمتها چجوریه.. بسلامتی مگه نی نی داری؟؟؟ اگر وبلاگ داری برام ادرس بزار بهت سر بزنم

صبا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 07:58 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام ازاده جون
تا قبل از ماه هشت و نه حتما خریدهاتو بکن چون آخرش خیلی سختت میشه
انشاالله به سلامتی و با دل خوش

سلام حتما منم شنیدم ماههای اخر سنگین وزن میشم اما تو عید هم نمیشه کار خاصی کرد ناچارا میمونه بعد از عید

نسیم چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 12:56 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

حسابی با هم خوش باشین. آممممین

ممنونم عزیزم.

الهه چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 11:37 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله به سلامتی اجی فکر کردم نمیخوای سیسمونی کنی اجی اخه قبلا فکر میکردم تو هم مثل ابجیم بیخیال سیسمونی میشی

سلام نه سیسمونی میخرم اما در حد نیاز جوجه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.