مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۲۳

امروز ۲۲ هفته و ۱ روزم شده. جوجه حسابی در حال بزرگ شدنه قربونش بشم . بیشتر از هفته قبل حرکاتش رو حس میکنم ذوق زده دستم رو شکمم میزارم خیلی بامزست حرکاتش  فسقلی خودم. 

این روزها همه در حال بدو بدو هستن و روزهای اخر سال حسابی داره تند میگذره . اصلا دیگه روزها از دستم خارج شده. هوا عالیه. شکوفه های زردالو بیرون اومدن و کلی کوچه ها بوی بهار میدن . این روزها رو دوست دارممممممم همه در حال هیاهو هستن و درحال خریدن. حس زندگی همه جا موج میزنه. 

خیلی حس خوبیه بیرون رفتن این روزها رو دوست دارم. 

خدایا شکرت

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 11:27 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
موقعه تکون خوردن فسقل خان برام دعا کن
خدا فسقلت رو حفظ کنه
و پیشاپیش عید مبارک

سلام عزیزم. حتما. به یادت هستم

نسیم یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 10:41 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

این روزها بوی بهشت رو میشه حس کرد. حس بودن و زیستن

دقیقا حس زندگی تو این روزها موج میزنه

الهه شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 20:29

سلام اجی خوبی ان شاءالله که زود زود نی نی رو سلامت تو بغلت میگیری اجی

ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.