مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

اخرین روزهای سال ۹۴

امروز دوشنبه۱۲/۲۴ هستش به عبارتی میشه گفت اخرین دوشنبه سال ۹۴ هستش . چقدر زود هفته اخر سال شد.

خدا رو شکر  سال ۹۴ برای من سال خوبی بود  امیدوارم سال ۹۵ هم به این خوبی باشه . جالبه این روزهای اخر سال حال عجیبی دارم یکجوریه 

امروز کل خونمون تمیز  شد ای کاش بهش تافت بزنم همین جور بمونه برای سال جدید. 

هوا عالیه و ادم رو بازیگوش میکنه برای من اینطوری بوده دوست ندارم خونه بمونم اما امروز خیلی خستم. بهتر اروم بمونم !!!

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 13:03

سلام اجی خوبی اهان اونو میگی اره اجی احتمالا باز معلوم نیست شاید وسط های اردیبهشت به دنیا بیاد یا اخراش من که دوست دارم اسمشو بزارن امیرحسین اما اجیم میخواد بزاره محمدعلی محمدم اسم همسرشه ولی اگه این اسمو بزارن منم امیرحسین صداش میکنم زوره مگه.
اجی عجب دختری هستیا چهارشنبه سوریو دوست داری در حالی که واسه خیلیا اتفاق های بد میفته نبینما بگی دوست داری چهارشنبه سوریو
راستی اجی تو خواهر برادر نداری اخه تا حالا ذر موردشون چیزی نگفتی

سلام محمد علی که قشنگه.
من یکدونه برادر کوچیک تر از خودم دارم

فافا چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 10:31

تافت رو خوب گفتی
منم دعا میکنم سال جدید بهتر هم باشه برات

ممنونم عزیزم ایشالا سال ۹۵ بهترین روزهای عمرت بشه

الهه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 22:26

سلام اجی خوبی ممنونم اجی به همچنین خودت ممنونم اجی عجب خسته نباشی
من که خیلی میترسم از چهارشنبه سوری خخخخخخخخ پامم بیرون نمیزارم اجی
اجی چی بهم گفتی خاله؟؟؟

سلام اما من ۴ شنبه سوری رو دوست دارم اما خب الان احتیاط باید میکردم. خاله بعد از این. مگه قرار نیست اردیبهشت بچه خواهرت بدنیا بیاد!

عسل مامانی سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 09:34 http://asalemamaniye.blogfa.com/

یه خسته نباشی حسابی به یه مادر نمونه
اینو خوب اومدی تافت اگه می بود چقدر خوب می شد
سال 95 قطعا بهتر از هر سال دیگه است چون طعم شیرین مادر شدن رو واقعی تر لمس می کنی

ممنونم عزیزم. واقعا تافت لازمه .
ایشالا

الهه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 07:27

سلام اجی خوبی راستی سال جدید مبارک اجی
ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و خوشبخت و خندون و خوشبخت باشی و سالی عالی پیش رو داشته باشی
راستی اجی ان شاءالله اگه خدا بخواد فردا اپ میکنم پس فردا هم همینطور هر وقت تونستی سر بزن اجی گفتم هر وقتا
جان اجی یادت نبود یعنی اگه الهه نباشه و نگه کجا برو کجا نرو چیکار کن چیکار نکن دیگه وا ویلا بشین تو خونه هیچکاریم نکن اجی افرین

سلام عزیزم همچنین برای شما سال خوبی باشه خاله بعد از این چشم بهت سر میزنم
واقعا دیروز یادم نبود اما با وجود تموم سر و صداها امروز فهمیدم ۴ شنبه سوریه

الهه دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 17:09

سلام اجی خوبی اوه اوه اجی عجب اشتهایی داریا بیرون اخه تو این هوای سرد اجی فردا هم اصلا پاتو از خونه بیرون نزار

سلام هوا به این خوبی چطور دلت میاد. خوب شد گفتی یادم نبود اصلا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.