مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

سال ۹۴

خب دیگه سال ۹۴ هم در حال اسباب کشیه . همیشه اینروزهای اخر  مشغول بدو بدو هستیم و یادمون میره درست از روزهای باقیمونده خداحافظی کنیم  من همیشه این  روزهای اخر هم خوشحالم و هیجان سال جدید رو دارم و هم ناراحت رفتن و گذشتن سال قبل

خدا رو شکر سال ۹۴ سال  خوبی برام بود  که نقطه عطفش داشتن یک فرشته اسمونیه که هر روز داره شیطونتر و بزرگتر میشه  و قراره سفره هفت سین ۲ نفره ما تبدیل به سفره هفت سین ۲ نفر و نصفی بشه . و سختترین مرحلش بیماری انفلونزا بابام بود که خیلی روزهای سختی برام بودن خدا رو شکر بخیر گذشت  امیدوارم سال جدید فقط شادی و خوشی رو برامون به ارمغان بیاره  .  

تو سال ۹۴ روزهای سخت و تلخ هم بوده که همه گذشتن و فقط یک هاله ی ازشون مونده که اصلا مهم نیست 

داشتم فکر میکردم چقدر دلم برای ابان ۹۴ تنگ خواهد شد ماهی سرشار خوشی و هیجان و استرس . پر از اما و اگرها خدا رو شکر بخیر گذشت . مطمینم دلم برای سال ۹۴ خیلی تنگ خواهد شد . 

دوستهای مهربونم من و جوجه سالی بسیار زیبا و پر از اتفاقات زیباتر رو براتون ارزومندیم. امیدواریم سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشید . 

پیشاپیش سال نو مبارک همیشه شاد و خندون باشید و من و جوجه رو تو دعاهاتون فراموش نکنید . دوستتون داریم و عاشقتونیم

نظرات 4 + ارسال نظر
صبا شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 14:04 http://atrebeheshti.blogsky.com

لحظه هات سرشار از شادی و حس خوشبختی عزیزم
سالی پر از سلامتی و حس زیبا و پایدار مادری برات آرزومندم

ممنونم عزیزم. همچنین برای شما

نسیم شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 10:08 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

قطعا سال 1395 رو هرگز از یاد نخواهی برد!!!! سال نو تو و همسری و پرنس کوچولومونم مبارک باشه. سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی براتون آرزو میکنم

مطمعنا نسیم جون . سال ۹۴ شروعش بود و سال ۹۵ به امید خدا نقطه عطفش
سال نو ما و نویان فسقلی و اقای شوهر کلی زیاد مبارک

marzi جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 21:25 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
ستل نو پیشاپیش بر تو و جوجه کوچولو مبارک باشه.

الهه جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:48

سلام اجی خوبی ان شاءالله که سال خیلی خوبی در انتظارت باشه و به سلامت نی نیو بغل بگیری اجی اما خوب به عنوان یه دوست خواستم بگم تو انتخاب اسم دقت بیشتری کنی اجی یه اسم انتخاب کن که هم به اسم خودت بخوره هم به اسم همسرت اجی عیدت هم پیشاپیش مبارک

سلام. ممنونم عزیزم. ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه. زیاد برام مهم نیست اسم جوجه به اسممون بیاد . فعلا که داریم میگردیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.