مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روز شنبه ۲۰ ساعت قبل از سال جدید

چقدر این بدو بدو های قبل از عید رو دوست دارم  انگار همه میخوان پرونده کارهای سال ۹۴ رو سریع در عرض ۲ روز اخر سال ببندن و بعد با فراق اسوده به سال جدید قدم بزارن   عاشق همین تکاپو ها هستم. دقت کردید تو این روزهای اخر سال مردم خیلی مهربونتر میشن ای کاش همیشه همین قدر مهربون بودن!!!

راستی من الان ۲۳ هفته و ۱ روزم شده با وزن ۶۴. کپل شدم. 

 خدایا شکرت

نظرات 3 + ارسال نظر
نل یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:34

خیلی سال جدیدت خوب باشه.خیلی خیلی خیلی:)
ارزوی بهترینهارو برات دارم.امسالذجمعتون سه نفره است.انشالله زیر سایهدحق و زیر سایه پدر و مادرتون و نی نیتون زیر سایه شما خوشبخت و سالم رشد کنه و خوشحال باشه:)سال نو مبارک:)

ممنون نل عزیز. ایشالا امسال هم سال بسیار خوبی برات باشه عزیزم

نسیم یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:55 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

خدایا شکرت

شکر

نل شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 11:12

عزیییزم..نی نیشو ببین..اخییی..ایشاللا بسلامتی و شادی توی اغوشت بگیریش:):)

ممنونم عزیزم ایشالا سال بسیار خوبی برات باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.