مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

عیدتون مبارک

سال جدید خیلی خیلی مبارک.  امیدوارم سال بسیار زیبایی در پیش داشته باشید. امیدوارم سال جدید برای همه خوش یمن باشه و همه به ارزوهای زیباشون برسم امین. 

کلا روزهای تعطیلی عید رو دوست دارم چون این روزها اقای شوهر خونست و تریپ تنبلی روی نقطه اوجش اما بالاخره هرچیزی تموم میشه . تا اینجا روزهای بدی نگذرونیدم و همش به عید دیدنی سپری شد اما چیزی که برام جالب بود زود خسته شدن و کلافه شدنهام بود.  خیلی نمیتونستم  زیاد بشینم یا پشت سرهم عید دیدنی برم. اما امسال عیدش در عین زود خسته شدنهام ولی یک لذت دوست داشتنی داشت. :-) و اون حضور جوجه کوچولو خودم بود که وقتی شکلاتی چیزی میخوردم تو شکمم بندری میرفت و اعلام حضور میکرد که البته جدیدا ضربه هاش قویتر شده و بیشتر اعلام حضور میکنه. قربونش بشم جوجه فسقلی خودم  . 

با تموم وجودم روزهای باقیمونده تا تیرماه رو میشمارم تا جوجه خوشگلم رو در اغوش بگیرم. امروز دقیقا ۲۴ هفته و ۱ روزم هستش  و دقیقا ۱۱۲ روز مونده. خداجونم جوجم رو به خودت میسپارم مواظبش باش  امین

نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:42 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

یال نو تو و جوجه کوچولومون هم مبارک باشه عزیزم. با آرزوی بهترین ها

ممنونم همچنین برای شما و نویان کوچولو سال بسیار خوبی باشه

پریسا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 15:25 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام مامان مهربون
سال نو مبارک انءشالله سال خوب و خوشی رو دز کنار همسر و فسقل خانت داشته باشی
موقعه تکون خوردن فسقل اسمم رو ببر برام دعا کن خدا به منم نی نی سالم بده

سلام عزیزم. شما هم سال خیلی خوبی داشته باشید حتما عزیزم ایشالا امسال یک نی نی ملوس بیاد تو شکمت

الهه شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 12:04

سلام اجی خوبی ممنونم اجی عید تو هم مبارک اجی ان شاءالله نی نی رو به سلامت بغلت بگیری اجی والله نی نی ابجی من خیلی کم تکون میخوره فکر کنم پسر ارومیه خدا کنه همینی بشه که دلم میخواد

سلام ایشالا عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.