مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روزمون مبارک

سلام چقدر دلم برای خونه مجازیم تنگ شده بود اما خب عید بود و بازیگوشی ،مهمونی رفتنها و زمان کوتاه و روزهای گذرا

روز تموم مامانهای گذشته ، حال و آینده مبارک باشه. امیدوارم سالیان سال در کنار خانوادتون این روز رو جشن بگیرید. 

امسال به لطف جوجه فسقلی منم اولین سال مامان شدن رو حس کردم. چقدر زیبا ست حس مادر شدن و احساس مسولیت داشتن برای یک فسقلی رودار که هنوز بدنیا نیومده کلی عاشقشیم. 

ساعت ۴/۵ صبح هدیه م رو گرفتم وقتی گیج خواب بودم یکهو تو دلم فسقلی بندری رفت انقدر شدت ضربه هاش زیاد بود و قوی که تا ۵ صبح ادامه داشت ولی هم من هم اقای پدر رو از خواب بیدار کرد کلی برامون دلبری کرد قربونش برم  داشت باهامون  بازی میکرد فسقل خودم . جوری شد که خواب یادمون رفت و قلبمون لبریز از عشق شد و اینگونه بود که اولین شب بیداری ما و فسقلی ۱۱ فروردین ساعت ۴/۵ رقم خورد. امروز ۲۴ هفته و ۵ روزه هستم با وزن ۶۴/۵ کپلی شدم . 

 خدایا هزاران مرتبه شکر به خاطر تجربه کردن این روزها . تو این روز زیبا آرزو میکنم همه زنها این روزهای زیبا رو تجربه کنن و به معنای واقعی حس زیبای عاشق شدن رو ببینن آمین . 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:40 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

آخییییییییییییییییییی عجب هدیه شیرینی

خیلی چسبید بهم

صبا یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 09:01 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
با تاخیر سال نو و روزت مبارک مامانی انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی و نینی نازنازی رو سلامت در آغوش بگیری که همین بزرگترین هدیه ست

سلام مهربون ممنونم . روز شما هم خیلی بیشتر مبارک. واقعا امسال بهترین هدیه با منه انشالله

پریسا چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 14:50 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

من فقط 10 ماه مادر بودن رو تجربه کردم
بهت تبریک میگم روز مادر رو مادر مهربون

قربونت برم ایشالا بزودی دوباره مامان بشی ممنونم نازنینم.

الهه چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 11:25

اجی من مجرد به دنیا اومدم مجردم میمونم اصلا شوهر کردنو دوست ندارم

الهه چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 11:15

ممنونم اجی من فقط یه دخترم

مامان اینده که هستی

الهه چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 10:55

سلام اجی خوبی روزت مبارک اجی

سلام عزیزم روز شما هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.