مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۲۶

امروز ۲۵ هفته و ۴ روزمه یعنی به عبارتی ماه ۶ بارداری رو سپری میکنم چقدر خوبه.خدا رو  شکر تا اینجا مشکل خاصی نداشتم و همه چی روبراه بوده ایشالا این چند  ماه باقی مونده هم به همین حالت سپری بشه. این روزها حرکات جوجه فسقلی رو خیلی خیلی راحتتر و واضحتر میفهمم و قربون صدقش میرم. 

الان جز بهترین روزها حساب میشه نه سنگین شدم که نتونم کاری انجام بدم نه دیگه حالم تهوعه. تا الان ۵ کیلو تپلی شدم. فدای سر جوجه فسقلیم. این روزها بیشتر عصرها بیرونم و کمتر خونه میمونم هوا هم که عالی. الان فعلا مشغول جستجو هستم ببینم چه چیزهایی لازمه برای سیسمونی باید بخرم با قیمت مناسب نمیخوام خیلی شلوغش کنم و هزینه ی روی دوش بابام بزارم. میخوام خلاصش کنم. میدونم دوست دارن بهترین کارها رو برامون انجام بدن اما دلم راضی نمیشه  گناه دارن. اینم دغدغه های این روزهای منه . 

امیدوارم همگی سال بسیار خوبی داشته باشید . عاشقتونم

نظرات 9 + ارسال نظر
marzi شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 00:48

به سلامتی و دل خوش. دیگه راه زیادی نمونده که نی نی رو بغل بگیری.

ممنونم مهربون. اره الان دیگه ماههای طلایی مونده. اولین سالیه که با تموم وجود منتظرم ماه رمضون بیاد

عسل مامانی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 10:35 http://asalemamaniye.blogfa.com/

به سلامتی خانم خانما انشاله بقیه راه هم به سلامتی طی بشه
به نظر من اول از همه تو سیسمونی خریدن وسایل چوبی رو بخر ببین چه چیزایی می خوای داشته باشی مثلا تخت کمد ویترین دراور و و و و اینطوری هر چی خریدی میذاری سر جاش وسایل جوجه کوچولو هی اینور اونور ریخته نمی شه هر چیزی سر جای خودشه

ممنونم عزیزم بابت راهنمایی واقعا الان احتیاج دارم این نکات رو بشنوم

نسیم چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 14:39 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

آخیییییییییییییی چقدر زود میگذره. مواظب خودت و جوجه فسقلیمون باش.

واقعا انگار همین دیروز بود جواب آزمایشم مثبت شد. حتما

صبا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 11:34 http://atrebeheshti.blogsky.com

حوا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 10:27 http://arameshejaanam.blogsky.com/

سلام آزاده خانم
برای خرید سیسمونی اول یه لیست از چیزهایی که واقعا مورد استفاده است تهییه کن بعد خرید کن
خیلی از وسایل استفاده آنچنانی نداره
لباس رو بهتره به اندازه نیاز شش ماه اول بگیری بعدش متناسب با رشد بچه لباسهاش رو تهییه کن
وسایل کودک خیلیهاش فقط برای دو سه ماه اول یا نهایتا تا شش ماه کاربرد داره و بعدش بلا استفاده می مونه
یه چیزی رو هم بگم گول فروشنده ها رو نخور اونها میخوان جنسشون رو بفروشند ماها نمیدونیم چه چیزهایی واقعا لازمه
خیلی از وسایل واقعا کاربرد نداره و فقط جنبه تزئین داره...

سلام عزیزم وای چه خوبه میشه از تجربتون بیشتر استفاده کنم واقعا درست میگید

پریسا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 07:42 http://pari-v-zendegi.blogsky.com

سلااام نبودی دلتنگت شدم
خیلی مار خوبی میکنی تا سنگین نشدی همه سیسمونیش و بخر ماهای آخر سنگین میشی نمیتوی

سلام عید بود و تعطیلات و بازیگوشی. منم دلم براتون تنگ شده بودحتما دیگه کم مونده برم تو کار سیسمونی

الهه سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 22:27

ممنونم اجی البته من صبورم اجی درسته خیلی نکونده تا به دنیا اومدن نی نی اما امیدوارم سالم به دنیا بیاد دعا کن براشون اجی

ایشالا سالم بدنیا میاد

الهه سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 21:55

وظیفه اس اجی والله خدا میدونه
اخه ابجیم میگه یا وسط های اردیبهشت به دنیا میاد یا اخراش معلوم نیست اجی براش دعا کن

بسلامتی پس دیگه شمارش معکوس شروع شده

الهه سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 21:12

سلام اجی خوبی ان شاءالله که به سلامت نی نی رو بغل میگیری اجی

سلامممم ممنونم عزیزم
نی نی تون ایشالا کی بدنیا میاد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.