مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۲۹

سلام اردیبهشت زیبا خوش  اومدی . دومین ماه سال بنظر من لطیف ترین ماه سال هم هست. همه چی جون داره هوا عالیه بوی شکوفه همه جا  میاد. و از همه مهمتر  من و فسقلی  داریم باهم روزهای زیبا رو طی میکنیم. 

امروز ۲۸ هفته و یک روزم شده و با وزن ۶۶/۴ کپل شدم کلی اما فدا سر فسقلی خودمم. دیگه شکمم حسابی قلمبه شده  و  لباسهای گشاد به کارم میاد گرمایی شدم خفن  عاشق بستنیم نه اینکه خنکه.  تیروییدم هم گویا تداخل دارویی با قرص کلسیمم داشته که قاط زده بود. اونم دکتر قرصم رو اضافه کرد و اخر اردیبهشت باید برم ازمایش و بعد برم پیشش. 

فسقلی خودم دیگه بهمون عکس العمل نشون میده و وقتی باهاش حرف میزنیم جوابمون رو با ضربه هاش میده. عاشق این حرکتشم.  تا گرسنش میشه بهم یاداوری میکنه من غذا میخوام از بس تو شکمم حرکت میکنه تا یک چیزی میخورم اروم میشه. خدایا شکرت برای تجربه های این روزها . 

از امروز شروع کردم مرتب کردن کمدها و جا باز کردن برای فسقلی  خودم کار سختیه اما لذت بخشه. کم کم میخوام شروع  کنم به خرید وسایلش. امروز کلی عروسک پشمالو اوردم بیرون نمیدونم  باهاشون چیکار کنم خیلی زیادن اگر همش رو بزارم تو اتاقش بالای کمدمون شکل اتاق دخترها نمیشه؟؟؟ . چقدر منتظر این روزها بودمممممم. 

خدایا شکرت . دوستتون داریم  هوارتا

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 18:50 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com

واقعا اردیبهشت از بهترین ماه های خداس، گوارای وجودت این حس و حال بی نظیر

آشنا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 15:29 http://amingraphy.mihanblog.com

امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره

ممنونم من هم امیدوارم

نل سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 12:40

اوووخی.چقدر لذت بخشه:):)
عروسکها رو بزار.خصوصا اولها ک نی نی نی نی نی نیه عروسکهای پشمالو خوبه.نرمه.کلی حال میده روشون غلت بزنه.قل بخوره:))

من هیییچ تجربه ای ندارما.از قوه تخیل خودم استفاده کردم.آخه هنوز ک هنوزه من غلت زدن و قل خوردنو خودمو بندازم روی پتو و آدمها و... دوست دارم^_^

واقعا درست گفتی . حس خیلی خوبیه

پریسا یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 18:56 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام
انءشالله به سلامتی بری خرید سیسمونیش

سلامم ممنونم عزیزم ایشالا

فافا یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 10:43

مراقب نی نی و خودت باش.
حسابی لذت ببر از این هوای عالی اردیبهشت.
می تونی یه چندتاشو آویزونم بکنی . از عروسکاش چندتارو توی جاهای مختلف بذاری.
عیب نداره . ماشین هاش و ...بذار توی کمدش.
ای جونممممممم چه حالی میده دیدن نی نی وقتی داره بازی میکنه با این عروسکا
تصورش کن!

حتما عزیزم. واقعا تصور لذت بخشیه

marzi یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 08:54

خداروشکر بابت حال خوبت. دیگه چیزی نمونده. چشم بهم بزنی نی نی تو خونه تونه.
آخرش نگفتی اسمشو چی میزارین؟

ممنونم عزیزم
هنوز به نتیجه نرسیدیم

صبا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 22:32 http://atrebeheshti.blogsky.com

خداروشکر عزیزم برای تجربه این روزهای زیبا و بیاد موندنی
خودتو زیاد خسته نکنیاااا

واقعا خدا رو شکر. سعی میکنم

الهه شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 14:00

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ان شاءالله که این چند هفته باقی مونده هم به سلامت بگذره و به سلامت نی نی رو بغل بگیری اجی این روزا که شروع کردن به لباس خریدن واسه نی نی کنارشم واسه اسم گذاشتنش فکر کن اجی زیادم نمونده تا به دنیا اومدنت اجی ان شااضالله که مشکل تیروییدت هم حل میشه

ممنون عزیزم. مشغولم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.