مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

اردیبهشت

اردیبهشت رو دوست دارم چون بوی بهشت میده. همه چی لطیف زیبا تازست . همه جا سر سبزه. مخصوصا امسال که لطف خداوند شامل حالمون شده و کلی بارون داشتیم تا الان.  روز جمعه با مامانم اینها رفتیم بیرون و از سد شهرمون سر دراوردیم. سد خیلی خیلی پر اب شده بود در حدی که سرریز شده بود . تموم جادش پر از گلهای زرد و قاصدکهای خندون بود. فکر کنم اون قسمت رو میشه تکه یی از بهشت دونست. بعد از اونجا اومدیم خونه و اولین مرحله از اتاق فسقل خان کلید خورد و اون جابجا کردن کتابخونه و جا باز کردن برای سرویس خواب فسقل خانمون بود چه حس خوبیه وقتی داری خونه رو برای یک مهمون عزیز که قراره سالیان سال باهات باشه اماده و مهیا میکنی خدا رو شکر. 

روز شنبه هم وقت دکتر داشتم و صد البته ملاقات با فسقل خودم. که بماند این اقای کوچولو تا ساعت ۷/۵ بازی کرد و لگد زد و بعدش خوابید تا ۱۰ شب تکون نخورد و ما نتونستیم به وضوح فسقلی رو تو سونو ببینیم و برامون شیرین کاری نکرد   . خدا رو شکر همه چی نرمال بود و وزن رو زده بود ۱۳۲۱ گرم در۲۹ هفته و ۲ روز. که دکترم معتقده پسرمون کپله.  ما هم خوشحال از اینکه فسقلیمون همه چیش اوکی و سالمه. خدا رو شکر برای تجربه این روزهای زیبا و این انتظار شیرین. 

طبق سونو ۲۹ هفته و ۴ روزمه طبق شمارش دکترم ۳۰ هفته و ۱ روزمه. 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 11:38 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

وای نگووو از لذت آماده کردن اتاق نوزاد. عالیهههه یه حس غریب غیر قابل توصیف، راستی اسم نی نی مون چی شد؟!

عاشق بوی لباس بچه و چیدمان اتاق نی نی هستم

حوا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:31 http://arameshejaanam.blogsky.com/

به سلامتی و دل خوش سیسمونیشو بچینی
سعی کن شبها زود بخوابی که این فسقل خان عادت کنه
اگر شبها بیداری بکشی بعد که به دنیا اومد باید شب بیداریهای زیادی بکشی
من تو دوران بارداری زود میخوابیدم و الان دخترم شبها به راحتی میخوابه و فقط وقتی شیر میخواد بیدار میشه و شیر بهش میدم و دوباره میخوابه

ممنونم عزیزم. من سعی میکنم زود بخوابم اما فسقلی نمیزاره من بخوابم از بس اون تو شیطونی میکنه

الهه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:31

ممنونم اجی لطف داری ممنونم اجی به همچنین

خواهش میکنم عزیزم

سیمرغ دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 18:19 http://manobaba95.blogfa.com/

سلام
انشالا که این مدت باقیمونده رو به خوبی و خوشی بگذرونی و پسرت رو بغل بگیری
وب زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام عزیزم. ممنونم .
نظر لطفتونه. حتما بهتون سر میزنم

الهه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 17:28

ممنونم اجی سلامت باشی سرگرم که نه اجی چون نی نی همه اش میخوابه اجی فکر کنم فقط دو بار بغلش کرده بودم اجی میخوان بزارن شهریار اجی
اخه از نظر من اصلا این اسم بهش نمیاد اجی امیرحسین خیلی بهش میاد اخه شهریار چیه اخه

ای جان. شهریارم قشنگه. ایشالا همیشه شاد و خندون باشید

الهه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:40

سلام اجی خوبی خداروشکر که پسرت سلامته اجی پسر ابجیم دیروز صبح به دنیا اومد اجی ابجیم امروز از بیمارستان مرخص شده اومده خونه ما نی نیش خیلی نازه

سلام خاله جون. بسلامتی چشمتون روشن. پس حسابی سرگرم شدید. اسمش رو چی گذاشتن بالاخره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.