مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

بیخوابی

چقدر بده آدم بیخواب میشه . هر کاری کردم از ساعت ۵ خوابم نبرد که نبرد . الانم وسط اتاق ولو شدم . گنجشکها چه خوشگل آواز میخونن  همه خوابن و من بیدار

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:35

سلام اجی خوبی اره اجی میشه خوابید

خدا رو شکر

عسل مامانی جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 16:04 http://asalemamaniye.blogfa.com/

دقیقا تمام ایام بارداری یه طرف بی خوابی هاشم یه طرف منم از وقتی باردار بودم تقریبا از 5 صبح دیگه خوابم نمی برد
فکر کنم کمکم باید شمارش معکوس رو شروع کنی خودت رو اماده کنی واسه بی خوابی های لحظه به لحظه فندقت
راستی اسمشو نگفتی آزاده جون چی می خوای بذاری

گویا بدنمون داره خودش رو به وضعیت جدید عادت میده.
اره شمارش معکوس داره شروع میشه

کوثر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 19:40

سلام
کوچولوت خوبه
براش اسم انتخاب نکردین

سلام. بله فسقلیمون خوبه و در حال کاراته بازی

نسیم پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 11:36 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

واییی خیلی بدههه. من چند بار کشیدم. حس بدیه

فاجعه ست مخصوصا بعدسشم رو شلوغی در پیش داشته باشی

الهه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 08:16

سلام اجی خوبی اوایل به دنیا اومدن نی نی میشه خوابید اجی چون نی نی هم خوابه تو هم باید مدام استراحت کنی

سلام پس میشه خوابید

الهه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 07:02

سلام اجی خوبی بزار نی نی بیاد اون موقع باهاش میخوابی خخخخخخخ راستی اجی طبیعی میخوای زایمان کنی یا سزایرن

سلام چقدرم اون موقع میشه خوابید. هر چی پیش بیاد عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.